Het merk / Giep FranzenConsumentengedrag : theorie, analyse & toepassingen / B. Wierenga, W.F. van RaaijDuitse konsumenten in de Twentse grensstreek / C.M. Buijvoets, A.J. Krist, P. LukkesMilieu en consumentengedrag : een literatuuronderzoek / C. Rosendaal, T. PoieszConsumentenonderzoek voor Nederland / Nederlandse Stichting voor StatistiekModelling intertemporal consumer behaviour : theoretical results and empirical evidence / Cornelius Carolinus Andreas WinderScrapping a durable consumption good / Gerrit AntonidesSuiker : gevolgen voor de consument van het opheffen van de minimumprijs voor witte kristalsuiker / M.R. Dojes, A.C. van Oorschot, C.A. MosselmanKooporiëntatie en informatievoorziening / M.T. ErnstGezond eten in Nederland: wie en waarom? / Een onderzoek van: Bakkenist, Spits en Co, Organisatie Adviseurs ... [et al. ; aan het onderzoek werkten mee: A.J. Berghahn ... et al.]S.O.S.-wereldhandel en de problematiek van het bewustmaken van consumenten van de positie van de derde wereld / Vincent Michaël TijssenDe jonge mevrouwen : een onderzoek naar de generatieverschillen tussen jonge en oudere huisvrouwen / uitgevoerd door het Nederlands Centrum voor Marketing Analyses in opdracht van Prad ; foto's: Joop der WeduwenTelecommunications demand modelling : an integrated view / ed. by Alain De Fontenay, Mary H. Shugard, David S. SibleyEssays on micro-econometric models of consumer demand and the labour market / Arthur Herman Otto van SoestJaargids .... : kerncijfers voor markt- en beleidsonderzoek / AGB NederlandThe consumer's entrepreneurial appraisal of a good : a goods-characteristic of Böhm-Bawerk reactivated for neo-Austrians / Auke R. LeenA dynamic model of voter behavior and the demand for public goods among social groups in Great Britain / Arthur J. H. C. SchramWhy marketing people should take environmental shaping seriously : a philosophical exploration of a research program / Willem Verbeke, Gert Jan Lockhorst, Andy MosmansEen planmatige benadering van milieugericht consumentengedrag : een pilot-studie over het gebruik van huishoudelijke reinigingsmiddelen / J.W. van der Linden, G. de ZoetenDe campagne 'de auto met katalysator, de juiste keus' : een evaluatie-onderzoek naar het voorlichtingsproces en de -effecten van een postbus 51-campagne / G.B.W. Willenborg, T. SchmidtA method to construct moments in the multi-good life cycle consumption model / Bertrand Melenberg, Rob AlessieHet vakantie- en recreatief gedrag van de Belgische bevolking : onderzoeksjaar: april 1988-maart 1989 / Nederlands Bureau voor ToerismeVlees en vleeswaren: de beleving van de Nederlandse consument : analyse van het beeld dat Nederlandse consument heeft van vlees em vleeswaren, alsmede een inventarisatie van de ontwikkelingen die dit beeld (kunnen) gaan beïnvloeden / Voorlichtingsbureau VleesJaarboek inkomen en consumptie ... / Centraal Bureau voor de Statistiek, Hoofdafdeling Statistieken van Inkomen en ConsumptieConsumer dissatisfaction and complaining behavior : a decision process approach / J.C. de RuyterEen onderzoek naar het terugleggen van het klantenorder-ontkoppelingspunt bij Curver NWE / P.G.M. van PuijenbroekBouwlokaties en uitgaven aan verkeer en vervoer : een analyse op basis van het doorlopend budgetonderzoek en vooruitberekeningen voor bouwlokaties in Rijnmond / B.M. Verhoeff, J.P. KloosterFunctionele hiërarchie onder druk : een vergelijkend onderzoek naar het koopgedrag in een aantal woonwijken in het zgn. RoCa-gebied / [J.Th. Gantvoort]The use of dummy variables in consumption models / Lourens Broersma, Philip Hans FransesThe key to successful Euromarketing : standardization or customization? / Berend Wierenga, Ad Pruyn, Eric WaartsWorkshop on measuring consumer perceptions of product quality, Wageningen, Netherlands, August 7-10, 1989 / ed.: J.L. Jordan ; conveners: H. Barendse, T. van GaasbeekWinkelier, publiek en preventie : een inventarisatie en juridische analyse van maatregelen ter voorkoming van ongewenst klantengedrag / H.J. den HollanderConsument, milieu en mentaliteit / [Annette Schermer]De aankoop van siertuinprodukten / A.F. van GaasbeekGids voor de groene consument : handboek produktinformatie voor milieubewust koopgedrag / John Elkington en Julia Hailes ; bew. [en vert. uit het Engels] door Loesje en PartnersTijdsbesteding in Nederland in 1987 / G.E.E.M. Lambriex, J.J. SiegersBij de klant in de leer : consumentenonderzoek in de lederwarenbranche / W.V.M. VeltmanProduktgericht milieubeleid / Bert HerberigsInleveren van klein huishoudelijk afval : de invloed van inleverwijze en statiegeld op de inleverbereidheid van de consument / M.T. ErnstAfbraakprijs of prijzenswaardig? : milieuvriendelijk produceren en consumeren met behulp van Eco-tax en tariefsverhogingen : een discussienota / opgesteld door de Werkgroep Milieu van de Jonge Democraten