De kindertelefoon doet een boekje open... / [geschreven door Branny van Rosmalen]Sla dat kind niet over / [uitgave van Landelijk Overleg Kindertelefoons en Vereniging tegen Kindermishandeling]Voor een gesprek van mens tot mens : wat is/doet een SOS telefonische hulpdienst / [tekst Han de Lagh ; m.m.v. Publiciteitscommissie]06 live-gesprekken : het mysterie van de meisjes en de bellers / Willem de RidderHallo : tijdschrift van de Vlaamse Tele-Onthaaldiensten en de Nederlandse Telefonische HulpdienstenAdvies kwaliteits- en opleidingseisen voor centralisten van geintegreerde centrales / Brandweerraad, Nationale Raad voor de VolksgezondheidDe binnenkant van het gesprek : luisteren naar mensen / Alfred Vannesse ; [eindred. Nederlandse tekst Frans Van Bladel ; vert. uit het Frans]Eindrapport project invoering landelijk uniform alarmnummer 06-11Helpen achter de beeldbuis : het projekt Radio- en Televisie Opvang van 1976-1978 : werknota, vastgesteld door het plenair beraad van 29 september 1977Kindertelefoon boek : verhalen voor en door kinderen / [eindred.: Hugo Koeman ; ill.: Marc de Boer ... et al.]Motivatie van de telefoonvrijwilliger : een onderzoek naar factoren die motivatie van vrijwilligers bij SOS Telefonische Hulpdiensten beïnvloeden / Esther van Leeuwen, Herman J. AdèrAlarm numarası: 06-11 / Bekir Cebeci ; [ill.: Attila Kanbir]VBOK : 12,5 jaar Telefonische Bereikbaarheids Dienst / [W. Maat ... et al.]06-0432 : praat maar, bel maar / [tekst: Annelies van Kooij en Hugo Koeman ; coördinatie: Will Kranenburg]Evaluatie telefonische hulpdiensten en kinder- en jeugdtelefoons in Limburg / rapporteur: E.A.M. van LankveltEen 06-nummer regionale gezondheidsinformatie : resultaten van een haalbaarheidsonderzoek / [M.A.J.G. de Jong]Altijd gehoor : handleiding telefonisch hulpverlenen en informatie verstrekken / Frank Peters ; [red.: W. Ausems ... et al.]' Over geweld gesproken' / H. LubZorginformatietelefoon : behoefte, vormgeving en haalbaarheid van algemene telefonische informatie-dienstverlening over de gezondheidszorg / L.H. Boerma, N.J.H.W. van WeertDe essentie van het gesprek en het helpen : federatiedag 1990LSVb-studentenlijn : rapportage VII: juli 1997 : evaluatie van binnengekomen vragen en klachten van studenten / [Marieke Rietbergen ... et al.]Scholieren bellen onderwijstelefoon, 0800-1608 : rapportage over leerlingen die in 1996 en 1997 gebeld hebben met 0800-1608 / [Algemeen Pedagogisch Studiecentrum]Een luisterend oor : 23 openhartige gesprekken van boeren en boerinnen met vrijwilligers van de telefonische hulpdienst / [teksten Thelma Egberts ... et al. ; samenst. Anke Baerends ; eindred. Maud van der Woude]Snel verbonden : een schets van de telefonische hulp in Nederland / Flip Schrameijer ; [red.: Ronald Gorter]Eerste resultaten scholierencampagne : verslag over de eerste zes maanden van de scholierencampagne Onderwijstelefoon / Ina KallenbachMag ik de trombonedienst? / Ko Schoots ; [ill.: Ad Oskam]Als het bestaan niet maakbaar is... : wat biedt dan zin? waar wordt gezocht? hoe soms gevonden? / [hoofdred. SOS-THD Rijnmond, Ben de la Mar ; tekst & red. Bureau Binnenwerk, Elke Beekman ; ill. Sandra De Haan]Een onderzoek naar de knelpunten van de telefonische hulpdiensten in Noord-Brabant / J. Smets, K. du LongEen onderzoek naar de knelpunten van de kindertelefoons in Noord-Brabant / K. du Long, J. SmetsWegwijs in onderwijs : evaluatieverslag van de Onderwijstelefoon in 1998 / [eindred.:] Ina Kallenbach ; [auteur: Annelies van Lonkhuyzen]Bellen uit onvrede : evaluatieverslag Onderwijstelefoon 1997 / Ina Kallenbach" Goeiedag, ...met de milieutelefoon, met wie spreek ik ...?" : milieu-intenties, milieugedrag en achtergrondkenmerken van bellers van de milieutelefoon / Rob KloppenburgWegwijs in zorg en welzijn : evalutie van de Korrelatie Gezondheidslijn / Lucia Boerman en Bob PostMelden: geen punt : evaluatie Meldpunten Overlast Gemeente Groningen / [tekst: R. van der Laan, B. Bieleman]Telefonische hulpdiensten in Gelderland / Lucia Boerma, Fransje Baarveld0800-0432 : praat maar, bel maar / tekst: Hugo Koeman en Annelies van Kooij ; bew. en red.: Hugo Koeman en AnnaHulp in vertrouwen verleend : een onderzoek naar de toepasselijkheid van het professionele verschoningsrecht bij vrijwillige maatschappelijke dienstverlening / Marloes van KleefFona : informatietelefoon voor allochtone families : ervaringen en aanbevelingen, 2000-2003 / [tekst: Marjolijn Schattenberg en Mariëtte Zoetmulder ; m.m.v. Laura Dorst ... et al.]De P-factor in customer contact : resultaten boeken met mensen / door Erik BouwerCalling for help : language and social interaction in telephone helplines / ed. by Carolyn D. Baker, Michael Emmison, Alan Firth