Advertinsjewizer : hantlieding by it opstellen fan advertinsjes / gearstald troch T. Beintema ... [et al.]De personeelsadvertentie voor de secretaresse, typiste, telefoniste, receptioniste : handleiding no. 1 / [Cebuco]100 Citroën-advertenties van Karel Suyling / met een voorw. van Jurriaan Schrofer ; en een inl. van Frederique HuygenOp erewoord / [Jos Houweling]Advertentie-jaarboek ... : uitgave van het dagblad het Vrije VolkMoeilijk vervulbare vacatures voor hoger opgeleiden: feit of fictie? : verslag van een verkennend onderzoek / P. HennephofMeasuring the effectiveness of advertising in a positioning context with multi dimensional scaling techniques / Marco VersteijneConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / K.J. AlsemConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / K.J. AlsemReklame- en advertentiebureaus e.d. ... / Centraal Bureau voor de Statistiek, Hoofdafdeling Statistieken van Binnenlandse Handel en DienstverleningConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / K.J. AlsemDe goede greep : landelijk weekblad voor 100% gratis particuliere advertenties voor vraag en aanbodSnuffelkrantHow to sell a pickup truck : "beat-or pay" advertisements as facilitating devices / by Michael R. Baye and Dan KovenockDynamic models of advertising competition : open- and closed-loop extensions / Gary M. EricksonVerkopen door drukwerk / door Herbert N. CassonEen studie over technische advertentie-reclame / door J.A. van der Houten Jr.Advertentien, 1830-1930 / [verz. door] Leonard de Vries, Ilonka van Amstel ; met medew. van Het Nederlands Persmuseum en CEBUCOAdvertising law in Europe and North America / James R. Maxeiner and Peter Schotthöfer (ed.)The reception of symbols in international advertising : between universalism and particularism / Carl C. Rohde, Arjen BurghoornStrategic advertising and pricing with sequential buyer search / by Dale O. Stahl, II100 Citroën-advertenties van Karel Suyling / met een voorw. van Jurriaan Schrofer ; en een inl. van Frederique HuygenAdvertenties en berichten in de Amsterdamse Courant uitgetrokken op kleding, stoffen, sieraden en accessoires tussen de jaren 1672-1765 / M.G.A. (Bix) Schipper-van LottumDe laatste tekst : handreiking bij het opstellen van rouwadvertenties en -kaarten / Karin PullenLeeuwen die van lezen houden : Grand Prix, Gouden, Zilveren en Nederlandse Bronzen Leeuwen van Lions 1993, International Advertising Press & Poster Festival in Cannes / [samengest. door Rein van Rooij ... et al.]De sociale en economische rol van reclame / Stichting Stuurgroep Reclame ; [eindred.: Mediamakers ; vert. uit het Engels]Advizier : communicatie-adviseur voor de B-to-B-marktEcht een goed produkt? : dat mag wel in de krant : effectiviteit van dagbladcampagnes / [Cebuco]AdvertentieverkoopReadership and advertisement recall : the case of a dutch health magazine / Gerrit Antonides, Annelies van WijnenTekst[blad]Dat mag wel in de krant / [samenst. Ton Druppers ... et al.]Visual attention to advertising : the impact of motivation and repetition / Rik G.M. Pieters, Edward Rosbergen and Michel HartogUndirected visual attention to advertising : a segment-level analysis / Edward Rosbergen, Rik Pieters and Michel WedelVisual attention to advertising : the impact of motivation and repetition / Rik G.M. Pieters, Edward Rosbergen and Michel HartogUndirected visual attention to advertising : a segment-level analysis / Edward Rosbergen, Rik Pieters and Michel WedelThe VisCAP advertising presenter model: an experimental test / John R. Rossiter, Ale Smidts, Margaret McOmishTweeverdieners geven veel uit : dat mag wel in de krant / [Cebuco]New directions in advertising: how theory can improve practice / John R. RossiterThe a-b-e model of benefit focus in advertising / John R. Rossiter, Larry Percy