Meer baet : maandblad voor den zakenman en ieder, die belang stelt in reclameRendement der reclame : verslag van het 19e reclamecongres van het Genootschap voor Reclame op 4 en 5 okt. 1956 te ArnhemMarketing-communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / Ko Floor & Fred van RaaijHet merkartikel : korte samenvatting van de referaten gehouden op de studiedag op woensdag 11 januari 1956 te Utrecht / Het Genootschap voor ReclameVerkoopproblemen en reclamebeleid van de detailhandel : studiedag van het Genootschap voor Reclame, 20 november 1962, Stadsschouwburg te UtrechtScenario 2000 : handleiding bij het ontwikkelen van een toekomststrategie voor individuele ondernemingen in de communicatiebranche / [red.: Myriam Baaten ... et al.]Relatiemarketing: hoe het echt werkt : welke bijdrage levert relatiemarketing aan de marketing-communicatie praktijk? / door Paul Alberts en Nico Buitendijk ; [eindred.: Tijl Rood]GVR-monografie / Genootschap voor Reclame ; in samenwerking met de GVR-leerstoel Commerciële Communicatie van de Universiteit van AmsterdamLikability en reclame-effect / door Cindy Goessens ; [eindred. Tijl Rood]Het ideale reclamebureau / door Edward van de Ridder ; [eindred.: Tijl Rood]Financiële communicatie : hoe communicatie de waarde van de onderneming kan vergroten / door Walter Landwier ; [eindred.: Tijl Rood]Reikwijdte van het merk : de waarde van merken / door Roland van der VorstVorm en inhoud van direct respons commercials / door Loretta Staring ; [eindred.: Tijl Rood]Brand extension : de voor- en nadelen van een merkstrategie / door Carin RustemaOp weg naar accountability / door Peter H. van WestendorpJaarverslag / Genootschap voor ReclameCrisis, wat nu? : crisisbeheersing ter voorkoming van imago-verlies / door Saskia van Holk ; [eindred.: Tijl Rood]Merktrouw? : een empirische studie naar merktrouw volgens het Dirichlet Model / [eindred.: Tijl Rood]Milieucommunicatie en corporate dialoog / door Saskia Vermunt ; [eindred.: Tijl Rood]Corporate communication : de grenzen en de mogelijkheden / door Brit Kirsten Wijkniet ; [eindred.: Joost van der Vleuten ... et al.]Betrokkenheid / door Th.B.C. Poiesz ... [et al.]Het merk onder vuur : wat te doen bij negatieve publiciteit en geruchten? / door Svante Gustafsson ; [eindred.: Tijl Rood]Dienstenbranding / door Debra Al ; [red.: Germaine Duynstee ; eindred.: Lenie Stockmann]Communicatie en mediaplanning : keuze en inschakeling van communicatiemedia / John Knecht, Bonny G.J. StoelingaMerkenbouwen : een empirische studie naar het bouwen van merken bij 65 merkartikelfabrikanten / door Christiaan Cnossen, Robert Guis en Henk Volmerink ; [red.: Juliette Jonker ... et al. ; eindred.: Lenie Stockmann]( Kunst)2 : pilotonderzoek naar de collectieve marketing van de kunsten in Amsterdam / door Maarten van Boven ; [red.: Germaine Duynstee ; eindred.: Gerdie Kienhorst]Het MissieMotorModel : voorwaarden voor het motiverend en stimulerend werken van missies in dienstverlenende organisaties / door Karin Broos ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Pre-testing advertisements / Colin McDonaldMerktrouw : behavioristisch versus psychologisch definiëren, meten en stimuleren van merktrouw / door Willemijn van Melick ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Merkextensies en reclame : de invloed van reclame op consumentenattitudes bij merkextensies / door Melanie Mesker, Mystica Smorenburg ; [eindred. Gerdie Kienhorst]Reclame-irritatie / door Edith Smit, Natasja Dokter, Babs Smith $ Wear-in en wear-out / door Wieke van Dun, Daniëlle BremerCaseboek kunstsponsorprijs 1998 / [Frederieke Genevace ; eindred.: Monique Smits]Responsen & merkattitudeverandering : het relatieve effect van cognitieve en affectieve responsen op merkattitudeverandering / door Feisal Ghafoerkhan ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Merktrouw, winkeltrouw & sales promoties : de invloed van sales promoties op merk- en winkeltrouw / door Paul Fuchs en Michel van OoijenBrein-bevingen : snelle omslagen in opinie en communicatie / Jaap van Ginneken