Configurational effects on the enumeration of dots: counting by groups / Michiel P. van Oeffelen and Peter G. VosVerslag studiereis naar onderzoekscentra in de Verenigde Staten van Amerika van 31 maart tot en met 12 april 1981 / J.M.A. Riksen-Walraven, C.F.M. van LieshoutA note on class inclusion / Ad W. SmitsmanOrigins of tool-use : perception of a threefold relationship / L. van Leeuwen, A.W. Smitsman and J. PetersNumerosity invariance of objects in infancy / Erik van Loosbroek and Ad W. SmitsmanThe big five personality factors in the Nijmegen California Child Q-set (NCCQ) / C.F.M. van Lieshout & G.J.T. HaselagerThe visual perspective-taking ability: some additional perspectives / L. OppenheimerMoral judgment: the investigation of an unidimensional or multidimensional construct / Louis OppenheimerThe development of the processing of social perspectives : a cognitive model / L. OppenheimerAn alternative approach to the development of social perspective-coordination : [stimulation of social development in school] / Louis OppenheimerA model for perspective-coordination development / Louis OppenheimerIntern rapport / Vakgroep OntwikkelingspsychologieA probabilistic model for the discrimination of visual number / Michiel P. van Oeffelen and Peter G. VosConfigurational effects on the enumeration of dots: counting by groups / Michiel P. van Oeffelen and Peter G. VosAn algorithm for pattern description on the level of relative proximity / Michiel P. van Oeffelen and Peter G. VosHoogbegaafde kinderen : een benadeelde groep / F.J. MönksRecente vorderingen in het onderzoek naar de ontwikkeling van sociale cognitie / C.F.M. van LieshoutHet curriculum peuter- en kleuterklas van de Vakgroep Ontwikkelingspsychologie, Katholieke Universiteit Nijmegen / J. PrinsExtrapolation strategies for letter series / Peter G. Vos and Michiel van OeffelenParent-adolescent interaction and adolescent interpersonal orientation : development and implications for coping / Frans J. de Wuffel & Franz J. MönksZelfstandigheidsontwikkeling in het basisonderwijs / C.F.M. van Lieshout ... [et al.]The informational basis and content of children's impressions of others / Tamara J. Ferguson, Juchke van Roozendaal and Brendan G. RuleChildren's use of observed behavorial frequency vs. behavioral covaration in ascribing dispositions to others / Tamara J. Ferguson ... [et al.]De ontwikkeling van kooperatief gedrag in verschillende taaksituaties / Marja HoogwegtThe perception of a dotted line in noise : a model of good continuation and some experimental results / Jos T.S. Smits, Piet G. Vos, Michiel P. van OeffelenKwaliteit van vroegkinderlijke opvoeder-kind interactie en latere emotionele labiliteit / Michiel WiggersValidering van een Q-sort ter vaststelling van ego-veerkracht en ego-controle bij kinderen / J.Th.H. Mey ... [et al.]Algemene en sociale competentie van peuters en kleuters beoordeeld door volwassenen en leeftijdgenoten / J.B.A. Prins ... [et al.]Waarneming en waardering van achtergrondmuziek / P. Vos en W. Brunenberg
author
Hoogbegaafden in het basisonderwijs / H.W. van BoxtelHoogbegaafden in het basisonderwijs / H.W. van BoxtelHoogbegaafden in het basisonderwijs / H.W. van BoxtelDe identificatie van begaafde leerlingen in het voortgezet onderwijs en een beschrijving van hun situatie / H.W. van Boxtel ... [et al.]De identificatie van begaafde leerlingen in het voortgezet onderwijs en een beschrijving van hun situatie / H.W. van BoxtelDe identificatie van begaafde leerlingen in het voortgezet onderwijs en een beschrijving van hun situatie / H.W. van Boxtel