Handboek ondernemer en EG : gids voor ondernemer en adviseur / samengest. door Public Affairs Consultants BVHet economisch belang van reclame : ondernemingen en reclame in de jaren negentig / nota van de Stuurgroep ReclameGewogen belangen : public affairs in theorie en praktijk / Public Affairs Consultants ; [red. W. Troost ... et al. ; bijdragen van W. Albeda ... et al.]Aluminium bouwt duurzaam : van grondstof tot hergebruik / [concept en tekst: Public Affairs Consultants]Branche-organisaties in Brussel : het functioneren van branche-organisaties op de Europolitieke markt / Public Affairs ConsultantsReclame bezien vanuit consument en producent in een georiënteerde markteconomie / Public Affairs ConsultantsReclame bezien vanuit consument en producent in een georiënteerde markteconomie / Public Affairs Consultants, AmsterdamReclame bezien vanuit consument en producent in een georiënteerde markteconomie / Public Affairs Consultants, AmsterdamReclame bezien vanuit consument en producent in een georiënteerde markteconomie / Public Affairs Consultants, AmsterdamNederland en het toerisme in de jaren tachtig : een studie / uitgevoerd in opdracht van [en in samenwerking met] het Nationaal Bureau voor Toerisme te Den Haag
author
Grond-, water- en wegenbouw : Europa 1992Code cultuursponsoring : gedragsregels voor sponsoring van culturele activiteiten / [Stichting Code Cultuursponsoring]Reclame bezien vanuit consument en producent in een georiënteerde markteconomie / Bond van Adverteerders, Vereniging van Erkende Reclame-AdviesbureauxOverheidsbetrekkingen in de strategie en organisatie van ondernemingen / Vincent Kouwenhoven ; m.m.v. A. Twijnstra