Marketing tools: service, image and reality : ledenbijeenkomst 5 juni 1991 / [H.J. Hospers ... et al.]Service & financiën : NVSM middagbijeenkomst, 14 november 1990 / [bijdragen van J.F.M. Al ... et al.]Een interpretatie van de NEN-ISO 9001 en meer met betrekking tot de technische dienstverleningPeiler / Nederlandse Vereniging voor ServiceManagementService magazine : vakblad voor de servicemanager / NVSM, Nederlandse Vereniging voor ServiceManagementGemotiveerdheid van servicetechnici : verslag projectgroep 1, uitgebracht op de ledenbijeenkomst van 16 september 1981 / projectleider: J.H.F. WoutersPrijsbeleid van de overheid, met betrekking tot service : lezing en verslag discussie, op de ledenbijeenkomst van 16 september 1981 / P. van WeeldenVisie van de gebruiker op technische service in de toekomst / J.M. van Oorschot. Toepassing van kwaliteitscirkels / A.C. GravendeelKostencalculaties serviceafdeling : lezing en verslag discussie, op de ledenbijeenkomst van 25 november 1981 / W. OudhofMarketing van service : lezing open dag 24 februari 1982 / J.M.A. DavidsOnderzoek naar de kwaliteit en kwaliteitsbeheersing van service : afstudeeronderzoek / van C.A.M. Kastelijn