Iemand die pleegouder wil zijnDementie : wie de eerste verschijnselen herkent, kan later veel verwarring voorkomenSIRE, sociale reclamecommunicatie : (25 jaar SIRE-campagnes 1967-1992) / [samengest. door een redactieteam: Angelique Bergers ... et al. ; met bijdragen van Joop Roomer ... et al.]Wat iedereen over drugs zou moeten weten / [tekst door: Rob Posma ; ontwikkeld door Stichting Ideële Reclame in samenwerking met het Bureau van de FZA (Federatie van Instellingen voor Alcohol en Drugs)]SIRE: Stichting ideële reclame : informatie, tekst en uitleg / Stichting Ideële ReclameOmkijken / [samenst. Don Akkermans ... et al.]Persinformatie SIRE campagne geboortenbeperkingSIRE : een steen in de vijver : 45 jaar reclame die ons aanspreekt / [Stichting SIRE ; concept Gusta Winnubst] ; [red. JWT Content: Annemieke Bartholomeus... et al. ; met bijdragen van Adjiedj Bakas... et al.]Wat iedereen over drugs zou moeten weten / tekst: Rob PosmaStraks met pensioen : nu iets aan doen / José Kiestra ; [ill. Jacques Jeuken] ; uitg. SIRE
author
De SIRE-campagne 'Zet je muziek maar lekker hard, dan wordt het vanzelf stil' : verslag van vier onderzoeken naar communicatieve aspecten van SIRE en haar campagne / onder red. van: M. Kuttschreuter ... [et al.]Drank : makkelijk teveel, moeilijk terug : feiten over alcoholgebruik / [tekst Rob Posma ; ill. Peter van Straten ; uitg. van de Unie van de Soroptimisten Clubs in Nederland, Suriname en de Nederlandse Antillen ; in samenw. met Stichting ideële reclame en Federatie van instellingen voor alcohol en drugs]Apa jang tiap tiap orang harus tau mengenai drugs / [teks Rob Postma ; terj. dari bahasa Belanda Arie Manusama]Wat iedereen over drugs zou moeten weten : evaluatie van de SIRE/FZA drugscampagne / uitgevoerd door Gonda van Berkum ; in samenw. met W.R. Buisman, G.J. Kok, F. Siero