Macht als strategisch en tactisch marketinginstrument binnen de distributieketen / Ed Nijssen [en] Will ReijndersPrivatisering en commercialisering : een oriëntatie ten aanzien van verzelfstandiging / E. Nijssen, W. ReijndersMarketingstrategie in machtsperspectief / Ed NijssenStrategisch gedrag, planning en prestatie : een inductieve studie binnen de computerbranche / E. NijssenDe Miles and Snow-typologie : een exploratieve studie in de meubelbranche / E. NijssenDe strategie van bedrijven : modificatie en empirische toetsing van de strategietypologie van Miles & Snow / Edwin Jacob NijssenDe strategie van bedrijven : modificatie en empirische toetsing van de strategietypologie van Miles & Snow / E.J. NijssenConsumer evaluations of brand extensions : an integration of previous research / Ed J. Nijssen, Diana HartmanDe succesfactoren en het presteren van focusstrategieën : een onderzoek in de Nederlandse elektronika markt / Ed J. Nijssen, Freek Moor, Koos van Dijk [i.e. Dijken]Accelerating new product development : an empirical test of a hierarchy of implementation / Ed Nijssen, Arthur R.L. Arbouw and Harry R. CommandeurAwareness, use and effectiveness of models and methods for new product development / E. Nijssen and K. LieshoutThe diffusion and adoption of tools and techniques to aid new product development / E.J. Nijssen, R.T. Frambach and A.K. GuptaInnovativeness as determinant of firms' financial performance: the view of the financial analyst / E. Nijssen, B. Wieringa and J. WindBranding fresh food products, exploratory empirical evidence from the Netherlands / Ed Nijssen and Cees van VlietThe role of market research companies in the new product development process / E.J. Nijssen, R.T. Frambach and S.A.C. van LoonDe succesfactoren van focusstrategieen : een onderzoek in de Nederlandse electronicamarkt / Ed Nijssen, Freek Moor en Koos van DijkenDe rol van modellen en methoden in produktontwikkeling / E.J. Nijssen, K.F.M. Lieshout en E. PeelenSwot-analyse : vloek of zegen? / E.J. Nijssen, P.E.M. LigthartCreating customer value through strategic marketing planning : a management approach / by Edwin J. Nijssen & Ruud T. FrambachWhy satisfaction doesn't buy loyalty : the role of industry context effects / E.J. Nijssen
author
Technologie, strategisch management en marketing / Ruud T. Frambach, Ed. J. Nijssen, William H.J. de FreytasTechnologie en strategisch management : de invloed van technologie op bedrijven en hoe ermee om te gaan / onder red. van R.T. Frambach, E.J. NijssenMarketingstrategie : het schrijven van een strategisch marketingplan / Ruud Frambach & Ed NijssenThe battle of the brands : the formulation and explorative empirical testing of a typology of strategic reactions of leading national brands against private labels / Edwin J. Nijssen ... [et al.]De relatie tussen het F-merk en het D-merk (2) / M.H. Bekkers, N. Lamperjee en E.J. NijssenMerken of gemerkt worden / Laurens Sloot, Young-Min Bouman & Ed NijssenWat maakt lijnextensies tot een succes? / Ed Nijssen ... [et al.]Private label : vriend of vijand?/ Peter Verhoef, Ed Nijssen & Laurens SlootPrivate labels en winkeltrouw / Peter Verhoef, Ed NijssenMarketingstrategie : het schrijven van een strategisch marketingplan / Ruud T. Frambach, Edwin J. NijssenBeyond the adoption/non-adoption dichotomy: the impact of innovation characteristics on potential adopters' transition through adoption process stages / Ruud T. Frambach, Manoj K. Agarwal & Edwin J. NijssenMarketingstrategie : de theorie in praktijk gebracht: hoe effectief kiezen voor superieure klantwaarde? / Ruud T. Frambach en Ed J. NijssenUnderstanding the role of willingness to cannibalize in new service development / Edwin J. Nijssen ... [et al.]Marketingstrategie : praktische handreikingen voor een effectief en onderbouwd strategisch marketingplan / Ruud T. Frambach en Edwin J. NijssenBeyond the adoption/non-adoption dichotomy: the impact of innovation characteristics on potential adopters' transition through adoption process stages / Ruud T. Frambach, Manoj K. Agarwal & Edwin J. NijssenMarketingstrategie : praktische handreikingen voor een effectief strategisch marketingplan / Ruud T. Frambach, Edwin J. NijssenMarketingstrategie : praktische handreikingen voor een effectief strategisch marketingplan / prof. dr. Ruud T. Frambach, prof. dr. Edwin J. NijssenMarketingstrategie : praktische handreikingen voor een effectief strategisch marketingplan / Ruud T. Frambach, Edwin J. NijssenMarketingstrategie : praktische inzichten voor een succesvol marketingplan / prof. dr. Ruud Frambach, prof. dr. Edwin NijssenMarketingstrategie : praktische inzichten voor een succesvol marketingplan / prof. dr. Ruud Frambach, prof. dr. Edwin NijssenMarketingstrategie : het schrijven van een strategisch marketingplan / Ruud Frambach & Ed NijssenMarketingstrategie : praktische inzichten voor een succesvol marketingplan / prof. dr. Ruud Frambach, prof. dr. Edwin Nijssen