Expert systemen en marketing-communicatie : een inleiding / A.P. Mosmans Jr., W. VerbekeWat brengt ons de marketingtoekomst? : highlights uit 7th Global Conference on Marketing / Andy MosmansMosmans over marketing, merken en management / Andy MosmansOndernemingssucces : hoe organisaties hun eigen toekomst creëren / [Andy Mosmans ; eindred.: Gerdie Kienhorst]Ondernemingssucces : hoe organisaties hun eigen toekomst creëren / [Andy Mosmans ; eindred.: Gerdie Kienhorst]Ondernemingssucces : hoe organisaties hun eigen toekomst creëren / [Andy Mosmans ; eindred.: Gerdie Kienhorst]Ondernemingssucces : hoe ondernemers en organisaties hun eigen toekomst creëren / Andy Mosmans ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Ondernemingssucces : hoe ondernemers en organisaties hun eigen toekomst creëren / Andy Mosmans ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Startup branding : een goed begin is het halve merk / Andy MosmansBranding / Andy Mosmans, Patrick van Thiel
author
Communicatiebeleid binnen Nederlandse ondernemingen / W. Verbeke, A.P. Mosmans Jr en M. VerhulpWhy marketing people should take environmental shaping seriously : a philosophical exploration of a research program / Willem Verbeke, Gert Jan Lockhorst, Andy MosmansMarketing-communicatie en chaos : een visie op de jaren negentig / Willem Verbeke, Andy Mosmans ; m.m.v. Gert-Jan LokhorstMerkenbeleid / onder red. van: Andy P. Mosmans en Roland van der VorstCorporate reputatie / onder red. van: Andy P. Mosmans ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Merkenbeleid / onder red. van: Andy P. Mosmans jr. en Roland van der VorstBranding / onder red. van Andy Mosmans ; [eindred.: Ria Harmelink Journalistieke Producties]BrandingNL / onder red. van Andy Mosmans ; [eindred.: Ria Harmelink ... et al.]BrandingNL / onder redactie van Andy Mosmans ; eindredactie: Ria Harmelink en Naomi van EedenBrandingNL / onder redactie van Andy Mosmans ; eindredactie: Naomi van Eeden