Instellingswerkplan en voorschriften voor eindtermen / K.T. Bos, R. de JongLeerling- en keuzebegeleiding bij de basisvorming / K.Tj. Bos, C.J.A.J. Vermeulen, L.M.C.M. Cremers-Van WeesGebruik en betekenis van PPON-produkten in het kader van het vernieuwingsproces basisonderwijs (SVO-1018) / K. Tj. Bos, R. KoelmaSelectie en verwijzing in de eerste fase voortgezet onderwijs : leerwegen, keuze- en selectiemomenten en begeleiding van het keuzeproces / K.Tj. Bos, L.M.C.M. Cremers-van Wees, E. Lugthart ; m.m.v. R. MarinussenNederlandse eindexamenkandidaten best 'gecijferd' ter wereld / Klaas Bos, Wilmad KuiperInformatiebehoefte en informatievoorziening rond de profielkeuze HAVO/VWO : een inventariserend onderzoek onder leerlingen en intermediairs van drie scholen en externe deskundigen / K.Tj. Bos, L.M.C.M. Cremers-Van WeesNederland in TIMSS-1999 : exacte vakken in leerjaar 2 van het voortgezet onderwijs / K.Tj. Bos, F.P. VosBenefits and limitations of large-scale international comparative achievement studies : the case of IEA's TIMSS study / Klaas Tjakob BosBenefits and limitations of large-scale international comparative achievement studies : the case of IEA's TIMSS study / Klaas Tjakob Bos
author
Schoolverzuim: maatregelen die scholen (kunnen) nemen / K.Tj. Bos ... [et al.]Evaluatie van het gebruik van een computerondersteund absentieregistratiesysteem : een longitudinaal onderzoek in scholen voor voortgezet onderwijs in de periode 1988-1991 / A.J. Visscher, K.Tj. BosVaststelling en waardering van het pedagogisch klimaat in basisscholen : ontwikkeling van een instrumentarium / H.P. Brandsma, K.Tj. Bos ; m.m.v. L.M.C.M. Cremers-van Wees, M. Hulsbeek, L.F.J. van der VeldenWiskunde en de natuurwetenschappelijke vakken in leerjaar 1 en 2 van het voortgezet onderwijs : Nederlands aandeel in TIMSS populatie 2 / W.A.J.M. Kuiper, K.Tj. Bos, Tj. PlompMathematics and science achievement in the final year of secondary school : een toelichting op de internationale TIMSS resultaten vanuit Nederlands perspectief / W. Kuiper, K. Bos, Tj. PlompGender differences in mathematics achievement in relation to test, student, and teacher characteristics : secondary analyses on TIMSS-1995 data on mathematical performances of Dutch 10- and 14-year-old students / Martina R.M. Meelissen en Klaas Tj. BosLiteracy in de exacte vakken : een vergelijking tussen leerlingen in de Internationale afdeling en HAVO- en VWO-leerlingen in het Voortgezet onderwijs : eindrapport / B.G. Doornekamp ; projectleider: K.Tj. Bos