Netwerken en industriële voortbrengingsprocessen / H.R. Commandeur, P. TaalOntwikkeling van industriële netwerken / H.R. Commandeur, P. TaalSamenwerken en concurreren : netwerken als antwoord op ontwikkelingen in de industrie / H.R. Commandeur en P. TaalNetwerken: terminologie, theoretische achtergronden en conceptueel kader / H.R. Commandeur en G.J. den HartogCoalitievorming in een industrieel netwerk : het omzetten van huidige potenties in toekomstige payoffs : de betekenis van Markov-processen bij het doorgronden van de dynamiseringsproblematiek / H.R. Commandeur, J. HakMarktgericht innoveren : de toepassing van nieuwe managementconcepten / Harry R. Commandeur, Rob D. Menko, Ed PeelenStrategische samenwerking in netwerkperspectief : een theoretisch raamwerk voor industriële ondernemingen / Harry Richard CommandeurDe dood van de concurrent / H.R. CommandeurFlexibiliteit als concurrentiewapen / Harry CommandeurMarketing als breed onderlegd specialisme : het ABC van professor Harry Commandeur [interview / door] Ludo KoksOp zoek naar toenemende meeropbrengsten : de betekenis van increasing returns voor managementvraagstukken / Harry CommandeurDe betekenis van increasing returns voor managementvraagstukken / Harry R. CommandeurBouwstenen voor universiteitsbestuurders : zeven tijdloze en actuele principes / Harry Commandeur en Marco de BruijnAgapè | Caritas in bedrijf : een praktisch raamwerk voor leidinggeven / Harry Commandeur, Joyce Rupert, Henri Slob, Emre Karali, Joost Hengstmengel, Govert Buijs, Kees van der Kooi, Paul van Geest
author
Welke politieke lobbytechnieken hanteert het bedrijfsleven? / J. Louwerse, H.R. CommandeurDe kennis, kunde en kunst van het maken : de veronachtzaamde dimensie / P.A. Moerman en H.R. CommandeurCollaboration and cooperation: take it or leave it : een nieuwe visie en impuls inzake de problematiek van samenwerking in defensiemateriaal-aanschaffingen tussen NATO-landen tegen de achtergrond van een groeiend onbehagen over de huidige resultaten in deze / H.H. van den Broek, H.R. Commandeur, M.G.J. van der MeerStrategische samenwerking: onvermijdbaar gereedschap : studie in het kader van het promotie-onderzoek "netwerken en industriële voortbrengingsprocessen / G.J. den HartogDesigning a mapping sentence of strategic alliances by means of expert judgements / P.A. Talsma, A.C. Gravendeel, H.R. CommandeurFrom teleological to strategic networks : a complex systems perspective / W.J.M.I. Verbeke, H.R. CommandeurStrategisch marketingmanagement in de transportsector : kleur bekennen / B. van Dorp, A.P.M. Kempe, H.R. CommandeurOndernemingsstrategie / door: Sytse Douma ; met medew. van: Harry Commandeur ... [et al.]Marktoriëntatie : oorsprong en inhoud van een omstreden begrip / Fred Langerak en Harry R. CommandeurNaar een netwerkbenadering v/h innovatieproces : toepassing van nieuwe managementconcepten op het innovatieproces / Ed Peelen, Harry R. Commandeur en Rob D. MenkoAccelerating new product development : an empirical test of a hierarchy of implementation / Ed Nijssen, Arthur R.L. Arbouw and Harry R. CommandeurHow the service function can help industrial firms to become market driven / F. Langerak, H.R. Commandeur and J.M. ten NapelStrategische heroriëntaties en de biologische metafoor van de onderneming / Marc Baaij, Harry CommandeurICT-mogelijkheden vaak onbenut : onderzoek naar gebruik van ICT door marketingafdelingen in België / Fred Langerak, Harry Commandeur, Tim DuhamelIs marktgerichtheid lonend voor nederlandse industriële ondernemingen? / F. Langerak, H.R. Commandeur, J.M. ten NapelAchieving mass customization through postponement : a study of international channels / R.I. van Hoek, E. Peelen & H.R. CommandeurA managerial perspective on the logic of increasing returns / Erik den Hartigh, Fred Langerak and Harry CommandeurThe effects of self-reinforcing mechanisms on firm performance / Erik den Hartigh, Fred Langerak, Harry R. CommandeurValue creation and value claiming in make-or-buy decisions: evidence from the application service industry / Ernst Verwaal, Willem Verbeke, Harry R. CommandeurBaan company's corporate web strategy : an effort to reach main street / Henk A. Post and Harry R. CommandeurThemanummer: Management en organisatie in de gezondheidszorg / onder red. van Jan de Vries, Harry Commandeur en Robbert HuijsmanValue creation and value claiming in strategic outsourcing decisions : A resource contingency perspective / Ernst Verwaal, Harry Commandeur, Willem VerbekeThe multifaced nature of exploration and exploitation : Value of supply, demand, and spatial search for innovation / Jatinder Sidhu, Harry Commandeur, Henk VolberdaExploring Exploration Orientation and its Determinants : Some Empirical Evidence / Jatinder Sidhu, Henk Volberda, Harry CommandeurHet rendement van geluk : inzichten uit de wetenschap en praktijk / prof.dr. Ruut Veenhoven, drs. Efstratia Arampatzi, prof.dr. Arnold Bakker, drs. Maurits Bruel , prof.dr. Harry Commandeur, ir. Jacobine Das Gupta, prof.dr. Paul van Geest, ir. Jos van Haastrecht, drs. Martijn Hendriks, dr. Jolanda Hessels, drs. Guy van Liemt RM, dr. Wido Oerlemans, prof.dr. Henk Volberda, dr. Peter van der ZwanIsraël: wortel en doorn : onderzoek naar de plaats van Israël als religieuze entiteit in het Nederlandse protestantisme na de Tweede Wereldoorlog / Cornelis van HalemKennen, dienen, vertrouwen : naar de bronnen van de Goldschmeding Foundation voor Mens, Werk en Economie / J. Rupert, J.W. Hengstmengel, R. Haan, F. Goldschmeding, P. van Geest, H. CommandeurMens, werk en economie in het licht van de tijd : veranderlijkheid en vergankelijkheid in bedrijf en organisatie / J. Rupert, J. W. Hengstmengel, P. van Geest, H. CommandeurDe onvolkomenheid van de mens : en het streven naar perfectie / Paul van Geest, Joyce Rupert, Joost Hengstmengel, Ard Jan Biemond, Harry CommandeurSimultaan behartigen van belangen : de liefde als de samenbindende kracht voor de economie / Lans Bovenberg, Joyce Rupert, Paul van Geest, Joost Hengstmengel, Harry Commandeur