Grondslagen van database marketing / C.N.A. MolenaarMarketingautomatisering : een leidraad / Cor MolenaarAutomatisering in de verkoop : een analyse van veranderingen / C.N.A. MolenaarGrondslagen van database marketing / C.N.A. MolenaarHet einde van de massamarketing : interactieve marketing / Cor MolenaarToepassingsmogelijkheden van informatietechnologie in marketing : van transactieverwerking naar relatiebeheer / Cornelis Nicolaas Andreas MolenaarNew marketing : toepassingsmogelijkheden van informatietechnologie binnen marketing : inclusief onderzoek over de status van marktgerichtheid in Nederland en de verwachtingen voor de toekomst / C.N.A. MolenaarMarketing (on)zin : 32 columns uit het dagelijks leven / C.N.A. (Cor) MolenaarOp weg naar de klantgerichte organisatie / Cor MolenaarDe virtuele verkoopfolders voorbij : commerciële toepassingen van internet belicht / Cor MolenaarVan klassiek naar interactief : marktmodel voor groeiproces naar interactieve marketing / Cor MolenaarHandboek interactieve marketing / Cor MolenaarVeranderingen in verkoop : van personal naar personalized sales / Cor MolenaarNew marketing : docentenhandleiding / C.N.A. MolenaarNederlanders : de kunst van het waarnemen / Cor Molenaar ; [red.: Herro Brinks]Marketingparadigma overboord : marketing op de drempel van de 21e eeuw / Cor MolenaarMarketing op de drempel van de 21e eeuw : verandering of vernieuwing? / C.N.A. MolenaarE-strategie : nieuwe regels voor de oude economie : op Internet wordt niet verkocht! / C.N.A. MolenaarDe impact van de IK-cultuur : op maatschappij, marketing en organisatie / Cor Molenaar, Stephanie MolenaarDe impact van de IK-cultuur : op maatschappij, marketing en organisatie / Cor Molenaar, Stephanie MolenaarWisseling van de macht : hoe ons gedrag verandert in een virtuele wereld / Cor MolenaarInternet overleven : van flowerpower tot Second Life / Cor MolenaarHet nieuwe winkelen : shoppen, internet of beide / Cor Molenaar(E)marketing / Cor MolenaarHet einde van winkels? : de strijd om de klant : waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan! / [Cor Molenaar]Red de winkel! : zo kan het niet langer / Cor Molenaar ; [red.: Jedit werkt voor tekst]Actie! : noodplan voor de retail / Cor Molenaar ; redactie: Annet TalsmaRed de winkel! : zo kan het niet langer / Cor Molenaar ; redactie: Jedit werkt voor tekstKijken, kijken ... anders kopen : praktijk ervaart, wetenschap verklaart / Cor Molenaar ; redactie: Rinus Vermeulen Tekst & AdviesKijken, kijken ... anders kopen : praktijk ervaart, wetenschap verklaart / Cor Molenaar ; redactie: Rinus Vermeulen Tekst & Advies(E)marketing / Cor MolenaarHet einde van winkels? : de strijd om de klant, waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan / Cor MolenaarRed de winkel! : zo kan het niet langer / Cor Molenaar ; [red.: Jedit werkt voor tekst]Actie! : noodplan voor de retail / Cor Molenaar ; redactie: Annet TalsmaKijken, kijken ... anders kopen : praktijk ervaart, wetenschap verklaart / Cor Molenaar ; redactie: Rinus Vermeulen Tekst & AdviesHet einde van winkels? : de strijd om de klant : waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan! / Cor MolenaarRed de winkel! : zo kan het niet langer / Cor MolenaarActie! : noodplan voor de retail / Cor MolenaarDe kracht van platformstrategie : het is buigen of barsten / Cor Molenaar ; redactie: Woord & TaalDe kracht van platformstrategie : het is buigen of barsten / Cor Molenaar ; redactie: Woord & Taal
author
Marketing informatie systemen en elektronische informatie bestanden / J.M. Boumans en C.N.A. MolenaarDatabase marketing / Paul Postma, Cor MolenaarComputerfraude : industriële spionage en computercriminaliteit in de praktijk / Hugo Cornwall ; bew.: Cor Molenaar ; [vert.: Ann Perkins ... et al.]Nieuwe trends en technologieën in (direct) marketing : handboek direct marketing / onder red. van: C.N.A. MolenaarMarketing 2000 : Nederlandse editie / onder red. van Cor Molenaar ; [vert. uit en bew. naar het Duits]Plastic cards : betaalmiddel of marketing-instrument? / C.N.A. Molenaar (red.) ; met bijdragen van: Th.J.M. van Brunschot ... [et al.]Computerfraude : handboek voor beveiliging van informatiesystemen / Hugo Cornwall ; bew.: Cor Molenaar ; [vert. uit het Engels: Ann Perkins ... et al.]Veranderingen door Internet : branches in de toekomst : verzekeren, reizen, automatiseren, fast moving consumer goods, reclame & telecommunicatie / Cor Molenaar (red.)