Per week wijzer : 52 onderzoeken naar Media en reclame / John FaasseFilm en publiek : een onderzoek naar omvang en samenstelling van het publiek van vier kanalen van filmdistributie aan de hand van secundair geanalyseerde gegevens / John Faasse en Harry GanzeboomPodiumkunsten 1980-1985 : ontwikkelingen in aanbod van en publieke belangstelling voor het gesubsidieerde theater / Vakgroep Theoretische Sociologie en Methodenleer Rijksuniversiteit Utrecht: J.H. Faasse
author
1882-1982 Weduwenstichting / [samenstelling: John Faasse, Ad van Heeswijk en Annemarie Weggelaar]Jongeren, een segment apart : onderzoek-compendium in het kader van het symposium Dagbladjournalistiek en Marketing 1988 'Jongeren en de krant' / W.D. van der Noort, J.H. FaasseMedia & reclame / John Faasse, Marjolein Moorman en Peter Neijens (red.)Van massa naar mens : bereiksonderzoek in een veranderende mediawereld / Doran van Veenendaal, John Faasse ; [ill.: Kris der Nederlanden ; eindred.: Caroline van Leuven]Media & reclame / John Faasse, Marjolein Moorman en Peter Neijens (red.)