The choice questionnaire : design and evaluation of an instrument for collecting informed opinions of a population / Petrus Cornelis NeijensOpinion formation in referendum campaigns : a study of the Amsterdam referendums / Peter Neijens, Mark Minkman, Jeroen SlotRecepten voor succesvolle campagnes : effie-winnaars geanalyseerd / Peter Neijens, Bas van den PutteVerleidingskunsten : op het raakvlak van voorlichting, commercie en vrije publiciteit / Peter NeijensDe kracht van adverteren / Peter Neijens en Edith Smit
author
Het eerste Amsterdamse referendum in perspectief / red.: W.E. Saris, P.C. Neijens, J.J.M. SlotMedia en reclame / Arie den Boon, Peter Neijens (red.)De slag om IJburg : campagne, media & publiek / Peter Neijens & Philip van Praag jr. (red.)Media en reclame / Arie den Boon, Peter Neijens (red.)Media in overvloed / onder red. van Jan van Cuilenburg, Peter Neijens en Otto ScholtenMedia en reclame / Arie den Boon, Peter Neijens (red.)Media en reclame / Arie den Boon, Peter Neijens (red.)Content and media factors in advertising / ed. by: Peter Neijens ... [et al.]Succesvol adverteren in dagbladen / Edith Smit, Peter Neijens, Marijntje StuurmanMedia en reclame: uittrekselMedia & reclame / John Faasse, Marjolein Moorman en Peter Neijens (red.)Not all created equal? : the content characteristics and usefulness of online consumer reviews / Lotte M. Willemsen, Peter C. Neijens, Fred E. BronnerMedia & reclame / John Faasse, Marjolein Moorman en Peter Neijens (red.)Kernenergie: ja of nee? : een weloverwogen oordeel van de Nederlandse bevolking / W.E. Saris, P. Neijens, J.A. de RidderMaatschappelijke discussie energiebeleid / Maurits Louis de BrauwHet eindrapport / Stuurgroep Maatschappelijke Discussie Energiebeleid