Reclamewoordenboek / samengest. door Frans van LierMarketing maximaal / Frans van Lier, Willem Nieuwenhuys ; met een voorw. van Giep FranzenDe onderbewuste partner / Frans van LierMacht over media : effectieve contacten met pers, radio en televisie / Frans van LierSchone winst, nu en later : modellen en handleidingen voor bedrijfsinterne milieuzorg / Frans van LierKlantgericht ondernemen / Frans van LierScoren in de media: 30 stappen / Frans van LierAfscheid zonder tranen en andere uitspraken uit 1990 / [samenst.: Frans van Lier ; tek.: Harold Sprenkeling]Niemand is vies en andere uitspraken uit 1994 / [samenst. Frans van Lier]Toch samen verder en andere uitspraken uit 1995 / [samenst. Frans van Lier]Genoeg bloed en tranen, genoeg! en andere uitspraken uit 1993 / [samenst. Frans van Lier]Elke dag een rel en andere uitspraken uit 1996 / [samenst. Frans van Lier]Een zoen van de regering en andere uitspraken uit 1997 / [samenst. Frans van Lier ; ill. Peter van Straaten]Het uitzicht is nog altijd mooi en andere uitspraken uit 1998 / [samenst. Frans van Lier ; ill.: Dirk Wiarda]Nicolaas Wijnberg : de eigenzinnige affiches van een tomeloos theaterdier / Frans van Lier, Nicolaas Wijnberg ; [eindred. Pim Reinders]De droom leeft voort en andere uitspraken uit 1991 / [samenst.: Frans van Lier ; tek.: Tom Janssen]Bart Boumans / tekst: Frans van Lier ; eindredactie: Sybrand ZijlstraBaas uit het vuistje : over de omgang tussen secretaresses en bazen / [Frans van Lier en Leo van Opzeeland ; met tekstbijdragen van Floor Kist ... et al.]
author
" Te groot voor kleine dromen" en andere uitspraken uit 1981 / [samenst. en prod. Frans van Lier ; ill. Frits Müller]" Zonder woede geen plezier" en andere uitspraken uit 1987 / [samenst.: Frans van Lier ; tek.: Siegfried Woldhek]" Waar hebben we het aan verdiend?" en andere uitspraken uit 1988 / [samenst.: Frans van Lier ; tek.: Peter Vos]Tijdschrift over tijdschriften : het Tijdschriftencongres 1990 / [samenstelling: Frans van Lier en Henk van Gelder]Marketing missers : geheel vernieuwd : case-history's van mislukkingen op de consumentenmarkt / auteurs: Rob Bakker ... [et al.] ; Frans van Lier (tevens eindred.)Winst voor twee : succesvol verkopen aan tevreden klanten / Murray Raphel ; [samenstelling, vert. uit het Engels en bew.: Frans van Lier]Jaartaal 1993 : de debuutwoorden van 1993 / verz. door Frans van Lier ; met medew. van: Instituut voor Nederlandse Lexicologie en Coen van Hoewijk ; [met medew. van Hans Heestermans]De markt bericht... : drie congressen in een volledig verslag / [verslaggeving: Frans van Lier ; fotogr.: Michael Ferron ... et al.]Klantgericht ondernemen / [red.: Kees van den Heuvel]Marketing missers : praktijkvoorbeelden uit Nederland, Vlaanderen en de Verenigde Staten van marketing-mislukkingen (en suggesties hoe die te vermijden) / case-histories Rob Bakker ... [et al.] ; analyses en theoretische gedeelte F.F.O. Holzhauer ; eindred. Frans van LierWaarom ik? en andere uitspraken uit 1992 / [samenst.: Frans van Lier ; tek.: Jos Collignon]Cor van Velsen : op eigen koers naar pakkende beelden / [tekst: Dolf Hell ; red. Pim Reinders en Frans van Lier ; oeuvrelijst: Cor van Velsen ... et al. ; eindred. Sybrand Zijlstra]En toch draait ze! : en andere uitspraken uit het tweede millenium / [samenst. Frans van Lier ; m.m.v. Maarten Hell ; ill.: Antonelli]Wij zijn de jonge garde van het proletariaat : kinderjaren aan de overkant van het IJ en in Betondorp / Leo Schatz ; [red. Frans van Lier]Het volk heeft altijd gelijk en andere uitspraken uit 1984 / samenstelling en produktie: Frans van Lier ; illustraties: Tom Eyzenbach" Champagne voor de prijs van bier" en andere uitspraken uit 1986 / samenstelling en produktie: Frans van Lier ; collages: Frans Oosterhof" Niet dapper genoeg om bang te zijn" en andere uitspraken uit 1985 / samenstelling en produktie: Frans van Lier ; illustraties: Rolf de Bruin" Wat nodig is is lef" en andere uitspraken uit 1982 / [samenst. Frans van Lier ; ill. Kaaj Glasbergen]Iedereen moet zich braaf gedragen en andere uitspraken uit 1983 / [samenstelling en produktie Frans van Lier ; ill. Bert Zeijlstra]Marketing missers : praktijkvoorbeelden uit Nederland, Vlaanderen en de Verenigde Staten van marketing-mislukkingen (en suggesties hoe die te vermijden) / case-histories Rob Bakker ... [et al.] ; analyses en theoretische gedeelte F.F.O. Holzhauer ; eindred. Frans van LierWegen naar winst : hoe Nederlandse en Vlaamse ondernemingen door moedige ingrepen uit de rode cijfers kwamen / case-history's Jan Bakker ... [et al.] ; analyse en checklist P.M. Schütte ; eindred. Frans van Lier