Handelen van heroïnegebruikers : effecten van beleidsmaatregelen / Janita Cornelia HoekstraPerceptie, preferentie en kennis van direct mail en andere media in de banksector / door J.C. Hoekstra en P.S. ZwartInventarisatie en waardering van direct mail-kenmerken / door J.C. Hoekstra, E.M. Vredevoort, M. VriensDirect marketing / J.C. Hoekstra ; red.: D. de Boer ... [et al.]Direct marketing : van respons tot relatie / J.C. HoekstraThere is no need for more than one definition of direct marketing / J.C. Hoekstra, J.M.C. SchijnsThere is no need for more than one definition of direct marketing / Janny C. Hoekstra, J Jos M.C. SchijnsDirect marketing / J.C. HoekstraDirect marketing : de machine, de mens en de moraal / Janny C. HoekstraDirect marketing / J.C. HoekstraDirect marketing : de machine, de mens en de moraal / Janny C. Hoekstra
author
De marketingoriëntatie van het Nederlandse bedrijfsleven / K.J. Alsem, J.C. HoekstraUsing 'opt out' reply cards in direct mail : optimal design, target selection, and profit implications / Hiek R. van der Scheer, Janny C. Hoekstra, Marco VriensMarketing orientation and strategies in the Netherlands / Karel Jan Alsem, Janny C. Hoekstra, Bernard van der HeideMarketing orientation and strategies in the Netherlands / Karel Jan Alsem, Janny C. Hoekstra, Bernard van der HeideTeleshoppen in de levensmiddelensector / Peter C. Verhoef, Laurens M. Sloot, J.C. HoekstraFast movers ontdekken DBM : onderzoek naar gebruik van databasemarketing in de fmcg-branche / Peter Verhoef, Janny Hoekstra, Nelleke KloetStatus quo of database marketing in the Dutch fast moving consumer goods industry / Peter C. Verhoef, Janny C. HoekstraThe effectiveness of direct response radio commercials / Peter C. Verhoef, Janny C. Hoekstra, Marcel van AalstVijftien jaar pro-juventute werk in Nederlandsch-Indië / Vereeniging Pro-Juventute te Malang ; onder red. van S.H.H. Nahuys en J.C. HoekstraZoekende surfers en surfende zoekers : Internet beïnvloed informatiezoekgedrag van consumenten / Pauline Plasmeijer, Janny Hoekstra, Fred van RaaijThe impact of satisfaction on the breadth of the relationship with a multi-service provider / Peter C. Verhoef, Philip Hans Franses, Janny C. HoekstraThe effect of relational constructs on relationship performance : does duration matter? / Peter C. Verhoef, Philip Hans Franses, Janny C. HoekstraThe effect of relational constructs on relationship performance : does duration matter? / Peter C. Verhoef, Philip Hans Franses, Janny C. HoekstraCompeting on analytics : status qua van Customer Intelligence in Nederland / P.C. Verhoef, J.C. Hoekstra, H. van der Scheer ; met ondersteuning van L. de Vries ; in samenw. met VODW MarketingLiber amicorum in honor of Peter Leeflang / ed.: Jaap E. Wieringa, Peter C. Verhoef and Janny C. HoekstraVijftien jaar pro-juventute werk in Nederlandsch-Indië / Vereeniging Pro-Juventute te Malang ; onder red. van S.H.H. Nahuys en J.C. HoekstraLeerboek der bedrijfseconomie / J.L. BoumaHandleidingen / J.L. BoumaAnalyse van de vraag naar heroïne : effecten op individueel heroïnegebruik / door R.R. van den Heuvel, J.C. Hoekstra, Th.J.B.M. PostmaAnalyse van de vraag naar heroïne : effecten op individueel heroïnegebruik / R. R. van den HeuvelAnalyse van de vraag naar heroïne : effecten op individueel heroïnegebruik / R. R. van den Heuvel