Aankoopgedrag in consumententafels / J. Verhulp en J.P. WijnbergerA stochastic commercial optimum with direct versus synthetic elasticities / J. VerhulpDe gevoeligheid van factor-analytische oplossingen bij toepassing op socio-economische variabelen / J. VerhulpDe gevoeligheid van factor-analytische oplossingen : toepassing op socio-economische variabelen / door J. VerhulpEen kwantitatieve benadering van (nuts) waardering d.m.v. additief konjunkt meten (A.K.M.) : inleiding en experiment op het gebied van managerial decision makingʺ / J. Verhulp ; Vakgroep marktanalyse en bedrijfsstatistiekPrijsperceptie: een empirische benadering / door J. VerhulpThe commercial optimum : theory and application / door Jan VerhulpAankoopstructuren ; verslag van een panelstudie / J. Verhulp en J.P. WijnbergerA stochastic commercial optimum with direct versus synthetic elasticities / by J. Verhulp ; Department of Market Analysis and Business StatisticsOptimal marketing and purchasing decisions : managerial and organizational implications : paper presented at the Workshop on organizational buying behavior EIASM, Brussels, December 9-10, 1982 / by Jan VerhulpAankoopstructuren (2), nader getoetst / J. Verhulp en J.P. Wijnberger