Configuratieprofielen zorgverbreding/technisch lezen / J.J. ten Doesschate, E. JacobsDe implementatie van zorgverbreding/technisch lezen op Utrechtse onderwijsvoorrangsscholen / J.J. ten Doesschate & E. JacobsDe implementatie van zorgverbreding/technisch lezen op Utrechtse onderwijsvoorrangsscholen : tussenstand 1991 / J.J. ten Doesschate & E. JacobsDe implementatie van zorgverbreding/technisch lezen op Utrechtse onderwijsvoorrangsscholen : tussenstand 1992 / J.J. ten Doesschate & E. JacobsSubsidieverzoek voor een onderzoek naar de opvang van anderstalige leerlingen op school en in de wijk, door het projectonderwijs en sociaal milieu en de Rotterdamse School Advies Dienst t.b.v. de ontwikkelingsgroep anderstaligen : voorlopige versie / J. ten Doesschate, L. de VisserDe implementatie van zorgverbreding/technisch lezen op Utrechtse onderwijsvoorrangsscholen : tussenstand 1993 / J.J. ten Doesschate & E. JacobsDe implementatie van zorgverbreding/technisch lezen op Utrechtse onderwijsvoorrangsscholen : eindrapport 1995 / J.J. ten Doesschate & E. JacobsInstrument lokaal taalonderwijsbeleid : project implementatie taalbeleid / Spier ten Doesschate, Piet LitjensProfessionele cultuur in ontwikkeling : lerend leven als uitdaging voor het onderwijs / Drs. Spier ten Doesschate, Drs. Gerard H. van den Hoven ; redactie: Marita Weener
author
Veilig leren lezen : structuurmethode voor het aanvankelijk leesonderwijs / F.B. CaesarToetsboekjes: / F.B. CaesarVeilig leren lezen : structuurmethode voor het aanvankelijk leesonderwijs / F.B. CaesarToetsboekjes: / F.B. CaesarVeilig leren lezen : structuurmethode voor het aanvankelijk leesonderwijs / F.B. CaesarToetsboekjes: / F.B. CaesarCulturele minderheden in het (Rotterdamse) onderwijs : bouwstenen voor de inhoud van het onderwijsbeleid aan culturele minderheden en suggesties voor een organisatie / J.H. Slavenburg ; S. ten DoesschateBegeleiders over het vernieuwingsplan : kort verslag / [door] Pieter Appelhof, Spier ten Doesschate, Guda Kramer [en] Teja van der MeerBronnenonderzoek didactische werkvormen / Teja A.M. van der Meer ... [et al.]Bronnenboek schoolorganisatie / Spier ten Doesschate ... [et al.]Lezen, spellen, denken / Elly HendrixPiekerboeken / Leesteam O.S.M.Lezen, spellen, denken / Elly HendrixPiekerboeken / Leesteam O.S.M.Lezen, spellen, denken / Elly HendrixPiekerboeken / Leesteam O.S.M.Culturele minderheden in het (Rotterdamse) onderwijs : bouwstenen voor de inhoud van het onderwijsbeleid aan culturele minderheden en suggesties voor een organisatiestructuur ter realisering van dat beleid / Spier ten Doesschate [et al.]Scholen over begeleiding : verslag van het onderzoek "Begeleide scholen 1994" / Eef Jacobs, Spier ten Doesschate ; m.m.v. Michiel van der Grinten ... [et al.]Lokaal taalbeleid : een terugblik op het Project Implementatie Taalbeleid (1994-1997) / Jan Hooiveld, Spier ten DoesschateLezen, spellen, denken : een programma volgens de principes van mastery learning, gebaseerd op de methode "Zo veilig leren lezen" / Elly HendrixTussen ideaal en opbrengst / Spier ten Doesschate en Anne Coos Vuurmans (red.)Kinderen kiezen, leraren nodigen uit : leren in 'een Andere Basisschool' / Jan Hooiveld, Spier ten Doesschate ; [foto's: Louis Smulders, Spier ten Doesschate]Lezen, spellen, denken : een programma volgens de principes van mastery learning, gebaseerd op de methode "Zo veilig leren lezen" : remedial teaching / ontwikkeld door het project Onderwijs en sociaal milieu te Rotterdam ; samenst. Elly Hendrix, Spier ten Doesschate, Ludoviek Fenten [et al.] ; red. Jan SlavenburgCulturele minderheden in het (Rotterdamse) onderwijs : bouwstenen voor de inhoud van het onderwijsbeleid aan culturele minderheden en suggesties voor een organisatiestructuur ter realisering van dat beleid / Spier ten Doesschate ... [et al.] ; Jan H. Slavenburg (red.)Culturele minderheden in het (Rotterdamse) onderwijs : bouwstenen voor de inhoud van het onderwijsbeleid aan culturele minderheden en suggesties voor een organisatiestructuur ter realisering van dat beleid / J. J. ten Doesschate