Kerk, media en marketing : is een kerkelijk 'marktmodel' denkbaar? / G. FauconnierReclame: Begeleiding, verleiding of misleiding? : analytisch overzicht van de opiniepeilingen over reclame in Europa en de Verenigde Staten van Amerika / [door] G. Fauconnier, M. Ceulemans [en] H. MeyssenMens en media : een introductie tot de massacommunicatie / Guido FauconnierReclame : een andere kijk op een merkwaardig maatschappelijk fenomeen / Guido Fauconnier en Anne van der MeidenMens en media : een introductie tot de massacommunicatie / Guido FauconnierDe dialoog : bloemlezing uit het werk van prof. dr. Guido Fauconnier / Dirk De Grooff, Gust De Meyer & Michel Walrave (red.)Struktuur, werking en organisatie van het reklamebedrijf in België / Guido FauconnierMass media and society : an introduction to the scientific study of mass communication : concepts, intentions, effects / Guido Fauconnier ; [translated by Léon Coetzee]Reclame : begeleiding, verleiding of misleiding? : analytisch overzicht van de opiniepeilingen over reclame in Europa en de Verenigde Staten van Amerika / G. Fauconnier, M. Ceulemans, H. MeyssenMassamedia en samenleving : inleiding tot de wetenschappelijke studie van de massacommunicatie / [door] Guido FauconnierAlgemene communicatietheorie / [door] G. FauconnierMassacommunicatie : een terreinverkenning / G. FauconnierMassamedia en samenleving : inleiding tot de wetenschappelijke studie van de massacommunicatie / G. FauconnierMassamedia en samenleving : inleiding tot de wetenschappelijke studie van de massacommunicatie / [door] Guido FauconnierStruktuur, werking en organisatie van het reklamebedrijf in België / Guido FauconnierAlgemene communicatietheorie : een overzicht van de wetenschappelijke theorieën over communicatie / G. Fauconnier
author
Totale kommunikatie : bundeling van de inleidingen gehouden op 11 november 1983 / door G. Fauconnier ... [et al.] ; inl. G.C. CrooimansProfiel & professie : inleiding in de theorievorming van public relations / A. van der Meiden, G. FauconnierMoeilijkheden en drempels bij (TV-) co-produkties van de BRT en de Nederlandse publieke omroepen / G. Fauconnier ... [et al.]Mediagids / hoofdredacteur: Guido FauconnierPublic relations : profiel & professie: inleiding in de theorievorming / A. van der Meiden, G. FauconnierDag bladen? : nieuwsuitgevers zoeken hun weg op het internet / G. Fauconnier, P. Porteman (red.)Teletekst en viewdata : een exploratie in het domein van de telematiek / Dirk de Grooff ; o.l.v. G. FauconnierProfiel & professie : inleiding in de theorievorming van public relations / A. v.d. Meiden en G. FauconnierTeletekst en viewdata : een exploratie in het domein van de telematiek / Dirk de Grooff ; o.l.v. G. FauconnierHet vraagstuk `Leuven' (1968) in de spiegel van de Belgische pers / F. Vlaemynck, G. Fauconnier ; m.m.v. G. De MeyerProfiel & professie : inleiding in de theorievorming van public relations / A. van der Meiden, G. Fauconnier