Concentratiebewegingen op de markt van de periodiek verschijnende pers in Nederland / K.J. AlsemDe financiële haalbaarheid van investeringsprojecten : een selectiemodel / K.J. AlsemConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / K.J. AlsemConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / door K. J. Alsem, P. S. H. Leeflang, J. C. ReuylConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / K.J. AlsemConcurrentieverhoudingen op de advertentiemarkt / K.J. AlsemMedia in beweging : concurrentieverhoudingen op de Nederlandse reclamemarkt / K.J. Alsem, P.S.H. Leeflang, J.C. ReuylConcurrentie-analyse in de marketing : theorie, technieken en toepassingen / Karel Jan AlsemNieuwsbladen in Nederland: diagnose van een bedrijfstak / door K.J. Alsem, E.J. KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemDe marketingoriëntatie van het Nederlandse bedrijfsleven / K.J. Alsem, J.C. HoekstraMarketing orientation and strategies in the Netherlands / Karel Jan Alsem, Janny C. Hoekstra, Bernard van der HeideMarketing orientation and strategies in the Netherlands / Karel Jan Alsem, Janny C. Hoekstra, Bernard van der HeideStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. Alsem12 merken, 13 ongelukken / Karel Jan Alsem & Robbert Klein KoerkampZorg met liefde en lef : stappenplan voor effectieve zorgmarketing / Karel Jan Alsem, Robbert Klein KoerkampStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van drs. E.J. KostelijkMarketing, marketing / tekst: Karel Jan Alsem ; ontwerp en opmaak: Jeroen Groen ; fotografie: Karel Jan Alsem, Deborah RoffelMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. Alsem12 merken, 13 ongelukken / Karel Jan Alsem & Robbert Klein KoerkampStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkMarketing, marketing / tekst: Karel Jan AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van dr. E.J. KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van dr. E.J. KostelijkZorg met liefde en lef : stappenplan voor effectieve zorgmarketing / Karel Jan Alsem, Robbert Klein KoerkampBranding & positionering essentials / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkApplied strategic marketing : a step by step approach / Karel Jan AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van dr. E.J. KostelijkMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem met medewerking van dr. E.J. KostelijkMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning / Karel Jan Alsem
author
Ten dienste : recente ontwikkelingen in de marketing van diensten : vriendenboek / red. Karel Jan Alsem, Peter S.H. Leeflang, Gijsbert B.W. Willenborg ; auteurs Karel Jan Alsem ... [et al.]Het voorkomen van zapgedrag bij televisiereclame / J.L.C.M. Woltman Elpers, K.J. AlsemBrugboek marketing / Eelko HuizinghInsurability of export credit risks / K.J. Alsem ... [et al.]Insurabiblity of export credit risks / K.J. Alsem ... [et al.]Brugboek marketing / Eelko Huizingh ; met medew. van: Karel Jan Alsem ... [et al. ; eindred.: Paul Post]Brugboek marketing / Eelko HuizinghFundamenten van marketing / Eelko HuizinghFundamenten van marketing / Eelko Huizingh ; met medew. van: Karel Jan Alsem, Kees Gelderman, Hester van HerkFundamenten van marketing / Eelko HuizinghThe impact of newspapers on consumer confidence: does spin bias exist? / Karel-Jan Alsem ... [et al.]Fundamenten van Marketing / Eelko HuizinghFundamenten van marketing / Eelko HuizinghStrategische marketingplanning : uittrekselDoing business with China : a marketing perspective / Erik Kostelijk, Karel Jan AlsemHeroïne en economie : een onderzoek naar de werking van de zwarte markt voor heroïne en naar de invloed daarop van een strategie van vrije verstrekking / G.J. van Helden en R.R. van den Heuvel ; met medew. van K.J. AlsemDe aanbodstructuur van de periodiek verschijnende pers in Nederland / K.J. Alsem...[et al.]De toekomst geschilderd : het schildersbedrijf tot 1995 / C. van der Vegt, P. Heus, K.J. Alsem ; m.m.v. H.F. Ankum, M.J. Beutler, Th.W.J. Lieverse