Longitudinaal milieubeleving onderzoek : verslag van de eerste fase van een voorstudie / A.E. Bronner, K. Slootman, D. VerzijdenAktiekomitees in Amsterdam : een benaderend onderzoek / Fred Bronner, Robert de Hoog, Jan KlaverGezinspraak : over beslissen in het gezin en de invloed van reclame daarop / Fred BronnerMultimediasynergie in reclamecampagnes / Fred Bronner ; [eindred.: Renske van Oosterom ... et al.]Postillon d'amour tussen wetenschap en praktijk : voorbeelden van goede en slechte kruisbestuiving en een poging tot verklaring / Fred Bronner ; [eindred.: Caroline van Leuven]Politieke voorkeur : oordelen en beslissen / door Alfred Eduard Bronner en Robert de Hoog
author
Media en minderheden / [A.E. Bronner, Y.C. Schothorst - projektleiding]Beeld van een allochtoon kind : tekstrapport / voorwoord door A.E. Bronner, Y.C. Schothorst, D. VerzijdenTijd voor de krant : een onderzoek naar de functie van dagbladen, uitgevoerd in opdracht van het Cebuco / samenst.: Fred Bronner & Cees van RooyTijd voor de krant : integrale rapportage : eindrapportage inzake een verkennend onderzoek naar de functie van dagbladen, uitgevoerd in opdracht van het Cebuco / projectleiding: Fred Bronner & Cees van RooyFuncties van nieuwsbladen : onderzoek naar de functie van het nieuwsblad vanuit de perceptie van de (potentiële) lezersdoelgroep in relatie tot een aantal concurerende lokale en regionale media : samenvatting / projectleiding Cees van Rooy, Fred BronnerRecente ontwikkelingen in het marktonderzoek : jaarboek 1997 van de Nederlandse Vereniging voor Marktonderzoek en Informatiemanagement / red.: A.E. Bronner ... [et al.]Recente ontwikkelingen in het marktonderzoek : jaarboek 1998 van de Nederlandse Vereniging voor Marktonderzoek en Informatiemanagement / red.: A.E. Bronner ... [et al.]Recente ontwikkelingen in het marktonderzoek : jaarboek 2000 van de Nederlandse Vereniging voor Marktonderzoek en Informatiemanagement / red.: A.E. Bronner ... [et al.]Not all created equal? : the content characteristics and usefulness of online consumer reviews / Lotte M. Willemsen, Peter C. Neijens, Fred E. BronnerHoe bezuinigt de Nederlandse vakantieganger?Insights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2013 / [hoofdred.: Fred Bronner]Insights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2014 / hoofdredactie: Prof. dr. Fred Bronner ; tekstbewerking: Robert HeegInsights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2015 / hoofdredactie: Prof. dr. Fred Bronner ; tekstbewerking: Robert HeegInsights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2016 / hoofdredactie: Prof. dr. Fred Bronner ; tekstbewerking: Robert HeegInsights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2017 / hoofdredactie: Prof. dr. Fred Bronner ; tekstbewerking: Robert HeegInsights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2017 / hoofdredactie: Prof. dr. Fred Bronner ; tekstbewerking: Robert Heeg