Bouwstenen voor het bedrijfsbeheer
Commerciële strategie : aspecten van moderne marketing / H.J. Nijman en E. van der WolkKostenbeperking op kantoor / Elmer V. Grillo ; vert. J.C.F.SteylenLeiding en misleiding in research : het leiden van onderzoek, ontwikkeling, ontwerp en andere creatieve onderwerpen, in 10 brieven uiteengezet / door F.H. Kreuger ; uit het Engels vert. door de auteur ; met ill. van J.Th. DessensHet afzetplan : een theorie voor betere marketing / Paul BauduinVertegenwoordiger, verkoper, adviseur en het commerciële gesprek / door W.J.J. HasperDe persoonlijke verkoop : vertegenwoordiger, verkoper, adviseur en het commerciële gesprek / W.J.J. HasperDe persoonlijke verkoop : vertegenwoordiger, verkoper, adviseur en het commerciële gesprek / W.J.J. HasperBaas en budget : ervaringen met budgettering en normstelling in vijf Nederlandse produktiebedrijven / G.H. HofstedeMarketing, een taak voor de manager / Paul BauduinDe menselijke kant van het ondernemen / Douglas McGregor ; [vert. uit het Engels]Marketing... maar dan goed / Paul BauduinDe techniek van het financieringsbedrijf / W. BoekerDekking van valutarisico's / [door] J. van HellemanFactoring : een hulpmiddel bij het innen van vorderingen / [door] W.D. VoorthuysenDe techniek van het financieringsbedrijf / W. BoekerDe techniek van het financieringsbedrijf / W. BoekerExportdocumentatie : managementinformatie voor het kleine bedrijf / H. E. van 't OeverVerkopen met winst : door direct costing en de winstcentrummethode / Erich Körlin ; [vert. uit het Duits door Peter Jongens]Regels voor management / George Copeman ; vert. [uit het Eng.] door A.F. van ZweedenBedrijfseconomisch denken / B. BoomsmaDe accountant in onderneming en maatschappij / G.L. GroeneveldOnderneming en jaarverslag / J.M. VechtDe menselijke kant van het ondernemen / Douglas McGregor ; [vert. uit het Engels]Budgettering zonder franje : fundamenteel nieuw systeem van bedrijfsbudgettering gebaseerd op het principe van direct costing / B. BoomsmaBedrijf en bedrijfseconoom / André OlmiBedrijfsdemocratisering en bedrijfsvoering / Eric Rhenman ; [Ned. vert. uit het Engels: Marten de Jong]De structuur van de onderneming : principes en definities; structuurtypen en organisatieschema's / J.P. Simeray ; [vert. uit het Frans]Doelmatig opbergen / Otto Ladner ; vert. [uit het Duits] en bew. N. Groen en N. Samson' Ik open de vergadering....' : geprogrammeerde handleiding voor het voorbereiden en leiden van vergaderingen / J.B. DekkerVertegenwoordiger, verkoper, adviseur en het commerciële gesprek / W.J.J. HasperReclameresultaten meten voor marketing / J. StapelMarketing... maar dan goed / Paul BauduinMarketing : een taak voor de manager / Paul BauduinCommerciële strategie : aspecten van moderne marketing / H.J. Nijman en E. van der WolkBudgettering zonder franje : fundamenteel nieuw systeem van bedrijfsbudgettering gebaseerd op het principe van direct costing / B. BoomsmaWinst en winstplanning / Spencer A. Tucker ; vert. [uit het Engels] door H.N. AppelDe menselijke kant van het ondernemen / Douglas McGregor ; [vert. uit het Engels]Accountantskontrole van de jaarrekening : kontroletechnieken en -middelen / C.G. RoestMarketing van nieuwe produkten / R. Leduc ; [vert. uit het Frans]Schoonmaakorganisatie in het bedrijfsgebouw / G. van Gerrevink
isPartOf
mainEntity
Bouwstenen voor het bedrijfsbeheer
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Bouwstenen voor het bedrijfsbeheer
publication
sameAs
label
Bouwstenen voor het bedrijfsbeheer