Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde
Aspecten van tweetaligheid / [red.: N. Verloop ... et al. ; met bijdragen van L. Verhoeven ... et al.]Weer samen naar school / [bijdragen van R.H. Hofman ... et al.]Hedendaagse theorieen over het leesproces en de structuurmethode voor aanvankelijk lezen / M.J.C. MommersOpvoeding, onderwijs en sociale integratie / G.W. Meijnen (red.)75 jaar onderwijs en opvoeding : 75 jaar Pedagogische studiën / N. Verloop (red.)Secundair beroepsonderwijs in transitie ... / [J.N. Streumer ... et al.]De standaardmethode voorbij / [redactioneel: Lieven Verschaffel]Leren in dialoog : een discussie over samenwerkend leren in onderwijs en opleiding / Jos van der Linden, Erik Roelofs (red.)Onderzoek naar de opleiding en het functioneren van leraren / [met bijdr. van D. Beijaard ... et al.]Ontwikkeling van geletterdheid / [L. Verhoeven ... et al.]Leren op de werkplek / J.N. Streumer ... [et al.]Evaluatie van de wet educatie en beroepsonderwijs / gastred.: W. Nijhof, S. StijnenKeuze en ontwikkeling van aanvankelijke rekenstrategieën / gastred.: L. Verschaffel, W. RuijssenaarsLeren van docenten / gastred.: D. BeijaardICT en onderwijs, op weg naar blended learning / red.: Th. Bastiaens, R. Martens en P. StijnenOntwikkeling van onderzoek op het gebied van begrijpend lezen / gastred.: C. Aarnoutse, L. Verhoeven en L. VerschaffelOnderkenning van leesproblemen en dyslexie / gastred.: L. Verhoeven en A. van der LeijORD-nummer: grenzeloos leren / gastred.: F. Prins en J. ElenHet meritocratisch gehalte van het voortgezet onderwijs / gastred.: H.P.J.M. Dekkers en R.J. BoskerVakkundig leren / gastred.: K. Stokking en J. van der SandenSamen werken aan innovatieve leerpraktijken / gastred.: G. ten Dam, M. Volman en W. WardekkerPersoonsbeschrijving van jeugdigen / W.J. Nijhof (red.)Meten en onderwijskundig onderzoek / gastred.: M. Brekelmans en Th. WubbelsHet leerpotentieel van de werkplek / gastred.: W.J. Nijhof, A.F.M. Nieuwenhuis en J. TerwelDe pedagogische functie van het onderwijs op klas- en schoolniveau / themared. : W. Veugelers en M. VolmanORD-nummer: samen kennis ontwikkelen / [J. Beishuizen en M. Lunenberg (red.)]Wiskunde en ICT / gastred.: A. Bakker, K.P.E. Gravenmeijer en T. WubbelsORD-nummer: Zorgvuldig en veelbelovend onderwijs / gastred.: S. Doolaard en R.J. BoskerThemanummer: Beoordelen van docenten / gastred.: D. Beijaard en M. Brekelmans
isPartOf
mainEntity
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde
contributor
description
Vanaf jrg. 74 (1997) verschijnt afl. 6 als boekuitgave
Vanaf jrg. 78 (2001) uitg. doo ...... m voor Onderwijsresearch (VFO)
genre
inLanguage
issn
mainEntityOfPage
name
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde
publication
sameAs
label
Pedagogische studiën : tijdschrift voor onderwijskunde en opvoedkunde