Inaugural addresses research in management series
Triple inaugural address for the Rotating Chair for Research in Organisation and Management / Barrie G. Dale, Ray Richardson, Mike WrightFinancial regulation: emerging from the shadows / Harald A. BeninkLeadership as a source of inspiration / by Deanne N. Den HartogOpsporen van sneller en beter : modelling through... / L.G. KroonMarketing, informatie en besluitvorming : een inter-organisationeel perspectief / Gerrit H. van BruggenThe residual: on monitoring and benchmarking firms, industries, and economies with respect to productivity / Bert M. BalkOnweerlegbaar bewijs? : over het belang en de waarde van empirisch onderzoek voor financierings- en beleggingsvraagstukken : oratie / Marno VerbeekWaarde en winnaar : over het ontwerpen van elektronische veilingen / Eric van HeckMoeilijk doen als het ook makkelijk kan : over het nut van grondige wiskundige analyse van beslissingsproblemen / Albert P.M. WagelmansThe economics of private equity / Han T.J. SmitThe business challenges in communicating, mobile or otherwise / Louis-François Pau" Nut en nog eens nut" : over retoriek, mythes en rituelen in informatiesysteemonderzoek / Han G. van DisselDynamische meerdimensionele schaling: statistiek op de kaart / Patrick J.F. GroenenKijken in het brein : over de mogelijkheden van neuromarketing / Ale SmidtsVeranderende datasets binnen de marketing: puur zegen of ook bron van frustratie? / Marnik G. DekimpeRisico en rendement in balans voor verzekeraars / Antoon A.J. Pelsser"De mens is de maat van alle dingen" : over mensgericht ontwerpen van producten en processen / Jan DulEast, west, best: cross-cultural encounters and measures / Slawomir Jan MagalaDe open onderneming / Muel Kaptein en Johan WempeCompetition: an inspirational marketing tool / E. WaartsThe resilient society : on volunteering, civil society and corporate community involvement in transition / Lucas C.P.M. MeijsOp zoek naar een publiek... / Stefan StremerschSocietal innovation : between dream and reality lies complexity / Jan RotmansInkoop, leveranciers en innovatie: van VOC tot space shuttle / Jan Ysbrand Finn WynstraNieuwe ronde, nieuwe kansen : ontwikkelingen in management accounting & control / A.N.A.M. BoonsOf rats and brands : a learning-and-memory perspective on consumer decisions / Stijn M.J. van OsselaerUnderstanding diversity / D.L. van KnippenbergGoed nieuws is geen nieuws / Dick J.C. van DijkOrganization theory: bright prospects for a permanently failing field / Pursey P.M.A.R. HeugensHet disciplineringsmodel voorbij; over autoriteit en legitimiteit in corporate governance / J. van OosterhoutThe value of health / by Han BleichrodtManaging global customers / George S. YipOrganising innovation / Jan van den EndeThe boom and gloom of real estate markets / Dirk BrounenOn the real effects of private equity / by Peter RoosenboomOn understanding the human nature of good and bad behavior in business: a behavioral ethics approach / D. De CremerReinventing strategic philantropy: the sustainable organization of voluntary action for impact / Lucas C.P.M. MeijsStandardisation: a catalyst for innovation / Knut BlindTowards a new agenda for the study of bussines internationalization : integrating markets, institutions and politics / Suzana B. RodriguesDoes contract complexity limit opportunities? : vertical organization and flexibility / Enrico Pennings
isPartOf
mainEntity
Inaugural addresses research in management series
hasDerivative
author
description
Impr. varieert
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Inaugural addresses research in management series
publication
sameAs
label
Inaugural addresses research in management series