Verlichte visies voor professionals
Informatiebeveiliging onder controle : grondslagen, management, organisatie en techniek / Paul Overbeek, Edo Roos Lindgreen, Marcel SpruitE-strategie : nieuwe regels voor de oude economie : op Internet wordt niet verkocht! / C.N.A. MolenaarStrategische beleidsinformatie = Strategic business intelligence / Robert G. Ogilvie ; i.s.m. VSB Studiegroep Business IntelligenceHet einde van de veranderingsmythe : het dilemma tussen noodzakelijke verandering en veranderingsmoeheid / Peter Scott-Morgan ... [et al. ; vert. uit het Engels: Fontline]Zingeving in strategie : de mens als kloppend hart van de organisatie / Lynda Gratton ; [vert. uit het Engels: Ernst Frankemölle]Succesvol samenwerken : over strategische samenwerking in het netwerktijdperk / Ard-Pieter de Man, Han van der Zee, Daisy Geurts ; [vert. uit het Engels]Corporate religion : merkpositionering als belangrijkste communicatiedoel voor ondernemingen / Jesper Kunde ; [vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]De verborgen waarde van kennis : een methode voor de waardebepaling van kennis in ondernemingen / Daniel Andriessen, René Tissen ; [vert. uit het Engels: Fontline, Martijn Vet]Complexiteit in organisaties : een raamwerk voor het management / Robert Axelrod, Michael D. Cohen ; [vert. uit het Engels: Babylonia]De servicegerichte onderneming : differentiatie als sleutel voor volledige consumententrouw / Brian Clegg ; [vert. uit het Engels: Studio Imago, Geeske Bouman]De service-economie : elektronische dienstverlening als strategisch wapen voor organisaties uit de oude economie / Kees Groeneveld en Johan Hoogerbrug ; [ill.: Tejo Haas Productions]De digitale waardeketen : essentieel voor ondernemingen in de digitale economie / Mary J. Cronin ; met een voorw. van Ben Tiggelaar ; [vert. uit het Engels: Fontline]De breineconomie : strategische keuzes voor waardecreatie / Ton Bil en Jean PetersKlantenloyaliteit : over ongelijke behandeling in het digitale tijdperk / Marnix BügelExcellent ondernemen : de noodzaak tot een strategie van transformatie / Richard N. Foster, Sarah Kaplan ; [vert. uit het Engels: Babylonia, Ammerins de Boer]Succesvol integreren : strategieën en best practices voor fusie- en overname-management / Hans Bakker en Jeroen Helmink ; [vert. uit het Engels: Ernst FrankemölleConcurreren met creativiteit : de kern van innovatiemanagement / Jeff GasperszSuccesvol shapen van key accounts / Willem Verbeke ; [red.: Hilarius Publicaties]
isPartOf
mainEntity
Verlichte visies voor professionals
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Verlichte visies voor professionals
publication
sameAs
label
Verlichte visies voor professionals