Balanced scorecard : van meten naar managen / Frank Buytendijk, Jeannet Brinkhuis-SlaghuisHet definitieve marketingplan : zonder keuze geen richting / Sicco C. Santema, Jeroen van de RijtMarketing van kunst en cultuur : hét publiek bestaat niet / Reyer van der VlugtInterne marketing : de moed van organisaties om zichzelf te zijn / Erwin Fisser & Wim de VriesSegmentatie: hoe doe je dat? : doelgroepen veranderen / Mariska de WitOnline-marktonderzoek : een praktische handleiding / Hans Lingeman, Martijn BerntsenBrand alliances : building strong brands together / Michel A. JansenDirect marketing : direct marketing in 8 stappen / Paul PostmaBrand experiences : het is tijd voor ervaringen, dat merk je aan alles / Dick Buschman, Femke SchavemakerNew... private brands! : de rijzende ster van de huismerken / Paul H.J.M. Moers
isPartOf
mainEntity
description
Vanaf 2001 uitg.: Deventer : Kluwer. - Vanaf 2003 uitg.: Amsterdam : Kluwer
inLanguage
issn
mainEntityOfPage
name
Marketing memo
publication
sameAs
label
Marketing memo