Customer relationship management
isBasedOn
Customer relationship management / Ruud VerduinMark(it)ingtaal : begrippen en omschrijvingen uit de moderne marketing / onder red. van: VODWVan databasemarketing naar one to one marketingSoftware voor CRM : audit, selectie, contracten en implementatie / Joost DikkenWebvertising / Arie den BoonMassa-individualisering : maatwerk zonder meerkosten / Ton van Asseldonk ; met medew. van Sem van Gelder en Erik den HartighSales force automation : succesvol implementeren / Kees Groenewoud, Ivo HulscherMassa-individualisering : maatwerk zonder meerkosten / Ton van Asseldonk ; met medew. van Sem van Gelder en Erik den HartighDatawarehouses: bron van kennis : voor marketing en sales / Frank Buytendijk, Cok de GrootRetentie- en loyaliteitsprogramma's : klantenbinding in perspectief / Wil WurtzCRM-pakketten in de praktijk : valkuilen en succesfactoren bij implementatie / Christiaan Koenders, Rink de HaanCRM met de kracht van ICT / Niels A. van GoldenNetwerken aan ketens / Don ScheersOp weg naar de klantgerichte organisatie / Theo LotgerinkVan CRM-ambitie naar CRM-praktijk : verwachtingen en ervaringen van organisaties in Nederland / Christiaan Koenders, Robert-Jan van den BergCRM voor het MKB : de weg naar maximaal rendement / Marten A. Vamberský
isPartOf
mainEntity
Customer relationship management
hasDerivative
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Customer relationship management
publication
sameAs
label
Customer relationship management