Effectieve promoties / Ed A. van EunenSuccesvol werken met marketingbudget / Marjolein Visser, Erik O. ZoetmulderDoelgericht segmenteren van markten / A.J. KoopmansSuccesvolle productontwikkeling / Arthur O. EgerDe juiste prijs / A.J. Olivier, A.J. KoopmansEffectief adverteren / Astrid KuyerRelatiebeheer als groeistrategie / J.A.H. BurgersMarketing via het Internet / Ingrid P. BergTelemarketing voor marketing-managers : de meeropbrengst van telefonische communicatie in een klantgericht tijdperk / Hanny J.H.L. PhilipseKlantgericht verbeteren / [Gerwin Ordelmans]
isPartOf
mainEntity
description
Vanaf 1997 naam uitgever: Kluwer BedrijfsInformatie
Vanaf 1998 naam uitgever: Kluwer
Vanaf 1999 impressum: Alphen aan den Rijn : Samsom
inLanguage
mainEntityOfPage
name
De praktijkmarketeer
numberOfPages
publication
sameAs
label
De praktijkmarketeer