Grondslagen der moderne etalage-reclame : een bijdrage tot verdieping der kunst van het samenstellen van goede etalage-reclame en een methodische handleiding voor het vervaardigen van etalage-plakkaten, prijskaarten, blikvangers en decors ten dienste van allen die zich praktisch daarmede bezighouden en het onderwijs / door P.J. van Dokkum Jr ; met een woord vooraf van W.H. Cool
mainEntity
Grondslagen der moderne etalage-reclame : een bijdrage tot verdieping der kunst van het samenstellen van goede etalage-reclame en een methodische handleiding voor het vervaardigen van etalage-plakkaten, prijskaarten, blikvangers en decors ten dienste van allen die zich praktisch daarmede bezighouden en het onderwijs / door P.J. van Dokkum Jr ; met een woord vooraf van W.H. Cool
about
author
bookEdition
description
1e uitg. (1938) o.d.t.: Grondslagen der moderne reclame
Rugtitel: Etalage-reclame
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Grondslagen der moderne etalag ...... e bezighouden en het onderwijs
numberOfPages
publication
sameAs
label
Grondslagen der moderne etalag ...... een woord vooraf van W.H. Cool