Kaizen (ky'zen) : de sleutel van Japans succesvolle concurrentie / Masaaki Imai ; [vert. uit het Engels door Kees Geervliet]Leiding geven : de kunst om een executive te worden / Philip B. Crosby ; [vert. uit het Engels door D. Plat]De weg naar kwaliteit : succesvol en doelgericht management / Philip B. Crosby ; [vert. uit het Engels door: A. Diemont ; eindred. en bew.: J.G. Hulsegge]Kwaliteit betaalt zichzelf / Philip B. Crosby ; [vert. uit het Engels]Kwaliteit in de onderneming / F. Haist, H. Fromm ; [vert. uit het Duits door Kees Geervliet]Kanban : just-in-time (JIT) / [vert. uit het Engels naar de oorspr. Japanse uitg. door: Anita Koelman ; red.: TextCase]De koerszoekende manager : strateeg, innovator en coach in de totale kwaliteitsorganisatie : achtergronden en praktijkvoorbeelden van koerszoekende managers uit profit- en nonprofitorganisaties / Fred C. MuschCertificatieplan MKB : de 10 stappen naar het certificaat : de praktijkmethode om het ISO 9000-kwaliteitscertificaat te behalen en uw kwaliteit continu te blijven verbeteren / L.A.F.M. Kerklaan ; met medew. van A.P. de KriekVerklarende woordenlijst kwaliteitszorg / Arturo Onnias ; [vert. uit het Engels door Sophie Brinkman ; red. TextCase]Kwaliteit totaal! / Philip B. Crosby ; [vert. uit het Engels door: Sophie Brinkman ; red.: TextCase]Kwaliteitsmanagement in beeld / B.A.G. Bossink, J.F.B. Gieskes, O.A.M. FisscherMet Deming op weg naar kwaliteit en produktiviteit / William W. Scherkenbach ; [uit het Engels vert. door: Dick Plat]Klanten winnen, klanten houden / Jacques Horovitz ; [vert. uit het Engels naar de oorspr. Franse uitg. door Jan G. Hulsegge]De cockpit van de organisatie / L.A.F.M. Kerklaan, J. Kingma, F.P.J. van KleefKlanten winnen, klanten houden / Jacques Horovitz ; [vert. uit het Engels naar de oorspr. Franse uitg. door Jan G. Hulsegge]Kwaliteitsmanagement in beeld / B.A.G. Bossink, J.F.B. Gieskes, O.A.M. FisscherKaizen (ky'zen) : de sleutel van Japans succesvolle concurrentie / Masaaki Imai ; [vert. uit het Engels door Kees Geervliet]Het managen van kwaliteit : een praktische handleiding / F. Musch, P. HalinkCertificatieplan MKB : de 10 stappen naar het certificaat : de praktijkmethode om het ISO 9000-kwaliteitscertificaat te behalen en uw kwaliteit continu te blijven verbeteren / L.A.F.M. KerklaanVerbetermeters voor dienstverleners : stuur- en kengetallen voor kennisintensieve organisaties / L.A.F.M. Kerklaan [tevens] (eindred.) ... [et al.]Buitengewone service- en tevredenheidsgaranties / J-P.R. ThomassenISO 9000 en certificatie : wat mag je ervan verwachten? / John BeekmanGemba Kaizen : de toepassing van Kaizen op de werkvloer / Masaaki Imai ; [vert. uit het Engels door Lidwien Biekmann ; red. TextCase]Quality enterprise : bedrijfsorganisatie voor de 21e eeuw / W.H. OonkSturen van verandering : richtlijnen en modellen voor het voorbereiden en implementeren van veranderingen / Remco B. SchoutenPubliek ondernemerschap : voor en over ambtenaren die koersen op kwaliteit, risico's aandurven en uitdagingen oppakken / Leo A.F.M. Kerklaan en Carien C. VerhoeffWerken met kwaliteitshandvesten : de kracht van kwetsbaarheid / M.A. Muntinga, D.P. NoordhoekInstrumenten voor modern kwaliteitsmanagement / M.A. Muntinga, C.J. LagerveldPersoonlijk leiderschap in de organisatie : kritische succesfactor voor prestatieverbetering door betrokken, klantgerichte medewerkers / Fred Musch en Alexander G. van der BurgEigen wijsheid voor professionals / Jan Maas, Marjan HoogendijkTotal Quality Management : een strategie voor voortdurende verbetering / Hubert K. RampersadPresteren met processen : procesmanagement voor dienstverlenende organisaties / D.C. DorrMKB groeicertificaat : een methode om de bedrijfsvoering in het MKB continu te verbeteren / V.A. Wegener, G.S.D. Maathuis
isPartOf
mainEntity
description
Vanaf 1994: Deventer : Kluwer ...... 1999 uitg.: Deventer : Kluwer
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Kluwer quality info
publication
sameAs
label
Kluwer quality info