Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
0b5ca1ed0e84f6bf658ea8b91169de7d
0b5ca1ed0e84f6bf658ea8b91169de7d
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/0b5ca1ed0e84f6bf658ea8b91169de7d
Leren programmeren in het voortgezet onderwijs : een evaluatie van drie instructiestrategieën / Jeroen J.G. van Merriënboer, Hein P.M. Krammer
mainEntityOfPage
0b5ca1ed0e84f6bf658ea8b91169de7d
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/0b5ca1ed0e84f6bf658ea8b91169de7d
ppn
036270733
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#string
dateCreated
1987-01-21
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#date
isPartOf
nbt
license
1-0/
mainEntity
Leren programmeren in het voortgezet onderwijs : een evaluatie van drie instructiestrategieën / Jeroen J.G. van Merriënboer, Hein P.M. Krammer
type
AboutPage
sameAs
p036270733