Context considered : the relationship between media environments and advertising effects / Marjolein MoormanContext considered : the relationship between media environments and advertising effects / Marjolein MoormanRood in Wassenaar : pleidooi voor een kansrijk leven (voor iedereen) / Marjolein Moorman ; in samenwerking met Marc van DijkRood in Wassenaar : pleidooi voor een kansrijk leven (voor iedereen) / Marjolein Moorman ; in samenwerking met Marc van DijkEen oneerlijke wedstrijd : hoe ons onderwijs ongelijkheid vergroot / Marjolein Moorman ; eindredactie: Jan Erik Keman
author
Onbewust beïnvloed : hoe reclame werkt zonder dat je het weet én hoe je het meet / Sjoerd Reus, Sarah van der Land, Marjolein MoormanMedia & reclame / John Faasse, Marjolein Moorman en Peter Neijens (red.)Introducing COBRAs: a holistic exploration of motivations for brand-related social media use / Daan G. Muntinga, Marjolein Moorman, Edith G. SmitMedia & reclame / John Faasse, Marjolein Moorman en Peter Neijens (red.)Racisme meten, discriminatie bestrijden / Thomas Piketty ; uit het Frans vertaald door Alexander van Kesteren ; met een nawoord van Marjolein Moorman