Reclame-irritatie / door Edith Smit, Natasja Dokter, Babs SmithMass media advertising: information or wallpaper? / Edith Gloria SmitMass media advertising: information or wallpaper? / Edith SmitReclame-irritatie / door Edith Smit, Natasja Dokter, Babs Smith $ Wear-in en wear-out / door Wieke van Dun, Daniëlle BremerEdith Smit : 'Televisiereclame onderbreekt vermaak en ontspanning' / Diederik SwarteSuccesvol adverteren in dagbladen / Edith Smit, Peter Neijens, Marijntje StuurmanVer-BINDING : interne en externe relatiemedia als verbinding tussen mensen en organisaties / Edith SmitMass media advertising: information or wallpaper? / Edith Gloria SmitVer-BINDING : interne en externe relatiemedia als verbinding tussen mensen en organisaties / Edith SmitVer-BINDING : interne en externe relatiemedia als verbinding tussen mensen en organisaties / Edith Smit
author
De logica van likeability / Marieke van den Berg, Esther Duijnisveld, Edith Smit ; [ill.: Kris der Nederlanden]The SWOCC book of brand management models / Giep Franzen ; [red.: Edith Smit ... et al.]De kracht van adverteren / Peter Neijens en Edith SmitGeïntegreerd merkbeleid : het wiel van de toekomst / Anna Giling ; [ill.: Kris der Nederlanden ; eindred.: Edith Smit ... et al.]The SWOCC book of brand management models / Giep Franzen ; [red.: Edith Smit ... et al. ; met medew. van Henriëtte Kwekkeboom]Nachtmerrie of droom : de ROl van customer media / [samenst. en red.:] Sak van den Boom, Edith Smit en Suzanne de Bakker ; [eindred.: Emmi van den Boom ... et al.]De gewapende consument / Doran van Veenendaal, Marieke L. Fransen, Edith G. SmitIntroducing COBRAs: a holistic exploration of motivations for brand-related social media use / Daan G. Muntinga, Marjolein Moorman, Edith G. SmitThe SWOCC book of brand management models / Giep Franzen ; [redactie: Edith Smit ... et al. ; met medewerking van Henriëtte Kwekkeboom]Packaging design as communicator of product attributes : effects on consumers' attribute inferences / Iris van Ooijen