Segment selection by relationship strength / J. Schijns, G. SchröderSegment selection by relationship strength / Jos M.C. Schijns, Gaby J. SchröderHet meten en managen van klant-organisatie relaties / Jozef Maria Christiaan SchijnsVriendjes maken, vriendjes houden : over het meten en managen van klant-organisatierelaties : in gesprek met dr. Jos Schijns / Ludo KoksKlantenclubs ontwikkelen en onderhouden / Jos SchijnsRelatiemarketing : stapsgewijs naar customer loyalty / Jos M.C. SchijnsHet meten en managen van klant-organisatie relaties / Jozef Maria Christiaan SchijnsHet marktpotentieel van klantrelatiemagazines / [Jos M.C. Schijns ; red.: Jos Schijns ... et al.]
author
There is no need for more than one definition of direct marketing / J.C. Hoekstra, J.M.C. SchijnsThere is no need for more than one definition of direct marketing / Janny C. Hoekstra, J Jos M.C. SchijnsHandleiding toetsconstructie : j/?/onjuist vragen voor VGT, OAT en KT, en open vragen voor OAT / Dirk Tempelaar ; met bijdr. van John Mullink, Jos Schijns en Tom van VeenAcademische vaardigheden 1 : onderzoek en presentatie / [cursusteam J.M.C. Schijns ... et al. ; ill. Richard Coenen]Academische vaardigheden 1 : onderzoek en presentatie / J.M.C. SchijnsAcademische vaardigheden 1 : onderzoek en presentatie / J.M.C. SchijnsAcademische vaardigheden 1 : onderzoek en presentatie / J.M.C. SchijnsAcademische vaardigheden 3 : observeren en rapporteren / Open Universiteit Nederland, Heerlen. Faculteit ManagementwetenschappenAcademische vaardigheden 3 : observeren en rapporteren / Open Universiteit Nederland, Heerlen. Faculteit ManagementwetenschappenEffectiviteit van het gedrukte versus het digitale relatiemagazine / [Jos M.C. Schijns ; red.: Jos Schijns ... et al.]Kanaalvoorkeuren van vakantiereizigers / [Jos M.C. Schijns ; red.: Jos Schijns ... et al.]Multichannel gedrag, kanaalpatronen en consumentenprofielen van vakantiereizigers / Jos M.C. Schijns