Loyaliteit en tevredenheid : een studie naar de relatie tussen merktrouw en consumententevredenheid / door Johanna Maria Mediatrix BloemerThe psychology behind commitment and loyalty : an empirical study in a bank setting / Josée Bloemer, Gaby Odekerken-Schröder, Hilda MartensThe impact of need for social affiliation and consumer relationship proneness on behavioural intentions : an empirical study in a hairdresser's context / Josée Bloemer, Gaby Odekerken-Schröder and Leen KestensThe psychology behind commitment and loyalty : an empirical study in a bank setting / Josée Bloemer, Gaby Odekerken-Schröder and Hilda MartensSucces op de sofa : relatiemanagement op basis van de persoonlijkheid van de klant / José M.M. BloemerSucces op de sofa : relatiemanagement op basis van de persoonlijkheid van de klant / José M.M. BloemerLoyaliteit en tevredenheid : een studie naar de relatie tussen merktrouw en consumententevredenheid / door Johanna Maria Mediatrix BloemerInternational business and communication: een kwestie van grenzeloos relatiemanagement / José Bloemer ; met bijdragen van leden van de kenniskring: Ankie Hoefnagels ... [et al.]
author
Marketing: its dynamics and challenges : proceedings of the 23rd Annual Conference of the European Marketing Academy, Maastricht, the Netherlands, May 17-20, 1994 / ed. by Joseé Bloemer, Jos Lemmink and Hans KasperConstraints and dedication as drivers for relationship commitment : an empirical study in a health-care context / Gaby Odekerken-Schröder and Josée BloemerValue cocreation in service interactions : a consumer perspective / Carmen Neghina