The relative importance of intrinsic versus extrinsic product information in consumer decision making (revised) / by M. StokmansHet vaststellen van interactie-effecten in de preferentie voor de vorm van telefoontoestellen / M. Stokmans & E. KagerThe relative importance of product attributes : consumer decision theories in new-product development / Maria Johanna Wilhelmina StokmansHet opsporen van perceptuele dimensies met behulp van correspondentie-analyse / door M. StokmansInformatie-zoekgedrag bij konsumenten in complexe beslissingssituaties / M. StokmansReading attitude and its effect on leisure time reading / Mia J.W. StokmansDe casus Bazar : effectmeting van een leesbevorderingsproject / Mia StokmansLezen doe je samen : hoe kan leeshonger gestimuleerd worden? / Mia Stokmans, Roos WoltersLezen doe je samen : hoe kan leeshonger gestimuleerd worden? / Mia Stokmans, Roos Wolters
author
Perceptie- en preferentie analyse van telefoon toestellen / E.J. Bovelander & M. StokmansLeesgedrag verheldert cultuurdeelname : uitbreiding van de theorie van Ganzeboom / Harold Miesen, Mia StokmansLeesgedrag verheldert cultuurdeelname : uitbreiding van de theorie van Ganzeboom / Harold Miesen en Mia Stokmans